Firma » Reklama

Podsumowanie kampanii telewizyjnej „Tak działa BLACK!”

Podsumowanie kampanii telewizyjnej „Tak działa BLACK!”
Zobacz więcej zdjęć »
Zakończyła się kampania telewizyjna marki BLACK - pierwsza odsłona kompleksowej kampanii z udziałem Mike’a Tysona, obejmującej także outdoor i działania w Internecie.

Emitowane w jej ramach spoty „BLACK&White Room” i „BLACK Service Vending Machine” obejrzało prawie 7 milionów widzów z założonej grupy docelowej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów naszych działań. Kampania dotarła do prawie 7 milionów osób z założonej grupy docelowej, a wszystkie wskaźniki zostały zrealizowane ponad zakładany poziom. O sukcesie kampanii zdecydował nie tylko nowatorski charakter spotów i ich profesjonalne przygotowanie z udziałem Mike`a Tysona, ale także bardzo dobry dobór mediów. Wykorzystaliśmy wszystkie główne stacje ogólnopolskie i wiele najważniejszych stacji tematycznych. W naszej ocenie doskonałym  posunięciem był zakup spotów przy meczach Euro 2012. Ich ogromna oglądalność zaskoczyła nawet ekspertów.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

Przygotowane z prawdziwie hollywoodzkim rozmachem 30-sekundowe spoty „BLACK&White Room” i „BLACK Service Vending Machine” emitowane były przez cały czerwiec w głównych stacjach telewizyjncych oraz targetowanych kanałach muzycznych, filmowych i sportowych. Ich uzupełnieniem był 8-sekundowy spot sponsorski, przygotowany również z udziałem Mike`a Tysona.

„Dopełnieniem kampanii telewizyjnej były działania w sieci obejmujące serwisy VoD, portale modowe i media społecznościowe. Z nich również jesteśmy bardzo zadowoleni. Szczególnie pozytywnie zaskoczyła nas oglądalność spotów BLACK w kampanii VoD. Stanowiły one wsparcie kampanii telewizyjnej i zaplanowaliśmy je tak, by dotarły do osób rzadziej oglądających tradycyjną telewizję.” – dodała Paulina Włodarska.

W ocenie firmy FoodCare, zakończona kampania telewizyjna marki BLACK przełożyła się na ogromny wzrost rozpoznawalności brandu oraz szerszą obecność produktów BLACK Energy w punktach sprzedaży.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »