Moda » Odzież

„Pokochaj markowe jeansy” – ruszyła wspólna promocja konsumencka marek Fitella i Answear.com

„Pokochaj markowe jeansy” – ruszyła wspólna promocja konsumencka marek Fitella i Answear.com
Zobacz więcej zdjęć »
Fitella skutecznie kreuje trendy, a nowoczesne produkty śniadaniowe oferowane przez markę uosabiają zdrowie, urodę i modę w najlepszym wydaniu lifestyle.

Chcąc jeszcze mocniej połączyć wszystkie te elementy w świadomości swoich konsumentek Fitella rozpoczęła promocję, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody.

Promocję „Pokochaj markowe jeansy” Fitella organizuje razem ze sklepem internetowym www.Answear.com, oferującym szeroki wybór markowej odzieży. Zasady promocji są proste: wystarczy kupić dowolną saszetkę musli Fitella 50 g z naklejką konkursową, zachować paragon, wejść na stronę www.answear.com/fitella, wypełnić formularz i dokończyć zdanie „Lubię być modna, bo…”.

„Fitella to marka, która zawsze jest z Tobą i dla Ciebie, dlatego do udziału w naszym konkursie zapraszamy wszystkie dziewczyny, którym bliskie są jej przesłania: zdrowie, uroda, moda i styl. Współpraca z topowym sklepem internetowym gwarantuje wspaniałe nagrody już w trakcie konkursowych zmagań, zaś super nagroda główna z pewnością zachęci do kreatywnej rywalizacji.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.  

W promocji „Pokochaj markowe jeansy” każdy zakup musli Fitella 50 g premiowany jest nagrodą gwarantowaną: rabatem w wysokości 30 zł na zakup w sklepie www.Answear.com Uczestniczki promocji co miesiąc walczyć będą także o 25 bonów o wartości 200 zł na zakupy w Answear.com oraz 25 par dobranych przez stylistę markowych jeansów. Na 5 finalistek czeka wspaniała nagroda główna: profesjonalna sesja zdjęciowa przygotowana z udziałem stylisty, wizażysty i fryzjera wraz z jej publikacją na łamach luksusowego magazynu kobiecego Glamour!

Promocja będzie trwać od 1 czerwca do końca października br. Kampania wspierająca w prasie ruszy w sierpniu, a na nośnikach zewnętrznych we wrześniu br. Partnerami promocji są portal www.wizaz.pl oraz marka GAS.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Klauzula informacyjna

Gdy korzystasz z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności, oraz Polityce Cookies.

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Administrator Grupy Kafito.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas danych z plików cookies, możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak aby blokowała obsługę plików cookies.

Rozumiem