Moda » Odzież
„Pokochaj markowe jeansy” – ruszyła wspólna promocja konsumencka marek Fitella i Answear.com
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Chcąc jeszcze mocniej połączyć wszystkie te elementy w świadomości swoich konsumentek Fitella rozpoczęła promocję, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody. 
Promocję „Pokochaj markowe jeansy” Fitella organizuje razem ze sklepem internetowym www.Answear.com, oferującym szeroki wybór markowej odzieży. Zasady promocji są proste: wystarczy kupić dowolną saszetkę musli Fitella 50  g z naklejką konkursową, zachować paragon, wejść na stronę www.answear.com/fitella, wypełnić formularz i dokończyć zdanie „Lubię być modna, bo…”. 
  
„Fitella to marka, która zawsze jest z Tobą i dla Ciebie, dlatego do udziału w naszym konkursie zapraszamy wszystkie dziewczyny, którym bliskie są jej przesłania: zdrowie, uroda, moda i styl. Współpraca z topowym sklepem internetowym gwarantuje wspaniałe nagrody już w trakcie konkursowych zmagań, zaś super nagroda główna z pewnością zachęci do kreatywnej rywalizacji.” – powiedziała Paulina  Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.   
  
W promocji „Pokochaj markowe jeansy” każdy zakup musli Fitella 50 g premiowany jest nagrodą gwarantowaną: rabatem w wysokości 30 zł na zakup w sklepie www.Answear.com Uczestniczki promocji co miesiąc walczyć będą także o 25 bonów o wartości 200 zł na zakupy w Answear.com oraz 25 par dobranych przez stylistę markowych jeansów. Na 5 finalistek czeka wspaniała nagroda główna: profesjonalna sesja zdjęciowa przygotowana z udziałem stylisty, wizażysty i fryzjera wraz z jej publikacją na łamach luksusowego magazynu kobiecego Glamour! 
  
Promocja będzie trwać od 1 czerwca do końca października br. Kampania wspierająca w prasie ruszy w sierpniu, a na nośnikach zewnętrznych we wrześniu br. Partnerami promocji są portal www.wizaz.pl oraz marka GAS.
		Nadesłał:
            Ad rem Public Relations 
	 | 
	

						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)