Firma » Reklama
Polscy pozycjonerzy doradzają firmom niemieckim
Propozycja Bluerank, rekomendowana i promowana wśród niemieckich przedsiębiorców przez markt.de, to oferta doradztwa w zakresie search engine optimization.
Agencja wykonuje trzy rodzaje audytów SEO, przeznaczone dla różnej wielkości firm i serwisów WWW (Basic Analysis, Advanced Analysis, Corporate Analysis). Poszczególne wersje różnią się między sobą zakresem prac i kosztem usługi.
Referencje uzyskane przez nas od markt.de, a także marki, które mamy w swoim portfolio… Deutsche Bank, Rossman czy 3M… skutecznie przekonują do nas klientów niemieckich – podkreśla Maciej Gałecki, CEO Bluerank. Mamy nadzieję zagościć na tym rynku nieco dłużej, zwłaszcza, że okoliczności i kondycja tamtejszej branży SEO temu sprzyjają.
Na rynku niemieckim, podobnie jak na polskim, odnotowuje się stały wzrost zainteresowania usługami SEM (w tym także optymalizacją i pozycjonowaniem stron WWW). SEO jest dla wielu przedsiębiorstw jednym z najważniejszych narzędzi służących zdobywaniu nowych klientów. Im większy podmiot, tym bardziej zwykle ceni tego typu działania. Jednocześnie – jak podaje portal InternetWorld.de, duży procent firm otwarcie deklaruje swoje niezadowolenie z dotychczasowych rezultatów działań SEO osiąganych przez te firmy lub agencje, które je obsługują. To stwarza szanse na silniejsze zaistnienie na niemieckim rynku tych agencji SEM, które – tak jak Bluerank – mogą pochwalić się sukcesami w optymalizacji i pozycjonowaniu portali z najbardziej konkurencyjnych sektorów (jak markt.de, branża ogłoszeniowa, e-commerce).
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
markt.de – jeden z wiodących wielobranżowych portali ogłoszeniowych w niemieckim Internecie. Na jego stronach internauci znajdują każdego dnia 2 mln ogłoszeń („kupię”, „sprzedam”, „zamienię”, „zatrudnię”…). Założony w 2005 roku portal pozwolił przenieść koncepcję ogłoszeń drobnych do Internetu: kupujący i sprzedający spotykają się w Internecie, a transakcje finalizują lokalnie. Jako niezależne przedsięwzięcie markt.de jest częścią sieci ogłoszeń markt.gruppe GmbH & Co. KG, stowarzyszenia grup wydawniczych Georg von Holtzbrinck, Dr Ippen i WAZ Mediengruppe, do którego należy ponad 45 wydawnictw oraz ponad 150 tytułów gazet, cieszących się uznaniem 15 mln czytelników.
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)