Firma » Reklama

Bluerank dla answear.com

Bluerank wspiera wprowadzanie na rynek nowej marki e-commerce – answear.com, odpowiadając za optymalizację sklepu oraz strategię jego promocji w wyszukiwarkach.

Answear.com to pierwsza multibrandowa platforma e-commerce w polskiej branży odzieżowej. Połączenie nowoczesnego sklepu internetowego i bogatej części lifestylowej.

Pomysłodawcą przedsięwzięcia jest twórca sukcesu marek House i Mohito – Krzysztof Bajołek. Za techniczną stronę projektu odpowiada firma Media Ambassador (realizacje m.in. dla: Gazeta.pl, Empik, Grupa Żywiec, IBM Polska, Scan Holiday). Rozwiązania graficzne oraz logotyp answear.com zostały zaprojektowane przez Mamastudio (Carlsberg, TVN, Silver Screen, Red Bull, HBO, NBP, Larousse, Unilever, Gazeta Wyborcza, Wyborowa, Canal+ , Absolut, Radio Zet).

W zakresie działań SEM, start i rozwój projektu wspiera agencja search engine marketing - Bluerank, która opracowała i wdraża strategię PPC wprowadzającą nową markę na rynek, a także doradza w obszarze optymalizacji sklepu i jego obecności w naturalnych wynikach wyszukiwania. Opiekę analityczną nad serwisem zapewnia strategiczny partner Bluerank, firma Conversion, specjalizująca się w analityce webowej i optymalizacji przedsięwzięć internetowych dla zwiększania ROI. Oba podmioty mają doświadczenie i kompetencje potwierdzone w dotychczasowych działaniach na rynku polskim i zagranicznym oraz we własnym portfolio. Do grona kluczowych klientów Bluerank z sektora e-commerce należą między innymi: MixElectronics (Zadowolenie.pl), PAYBACK, apteki Dbam o Zdrowie (DOZ.pl), Redan SA (Top Secret, Troll, Drywash), Merlin.pl…

http://www.bluerank.pl
http://www.answear.com
http://www.youtube.com/watchv=ghpbMuPJAL4&feature=player_embedded

Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).

Answear.com - multibrandowa platforma e-commerce, łącząca sklep internetowy z rozbudowaną częścią lifestyle’ową. Asortyment sklepu obejmuje takie marki, jak: G Star, Pepe Jeans, Nike, Converse, Guess Jeans, Tom Tailor, Puma, Vans, Onitsuka Tiger, Ben Sherman, Killah, Energie, Miss Sixty, LTB, Fornarina, Blend, Bronx czy Zoo York. Pomysłodawcą przedsięwzięcia jest twórca sukcesu marek House i Mohito – Krzysztof Bajołek. Właścicielem Answear jest spółka Invest PBB.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Bluerank - agencja search engine marketing
http://bluerank.blogspot.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »