Firma » Biznes

Polycom liderem na globalnym rynku rozwiązań wideokoferencyjnych

Polycom liderem na globalnym rynku rozwiązań wideokoferencyjnych
Zobacz więcej zdjęć »
Według raportu New Wainhouse Research "Videoconferencing - By The Numbers" Polycom przoduje w instalacji i dostawach systemów wideokonferencyjnych w okresie pierwszych 6 miesięcy 2009 roku.

Według danych ostatniego raportu "Videoconferencing - By the Numbers" przygotowanego przez wiodącą firmę analityczną Wainhouse Research, Polycom, jest liderem na świecie w zakresie zainstalowanych systemów i posiada 41% udział w światowym rynku. 

Raport potwierdza też, że Polycom przoduje na świecie pod względem systemów konferencyjnych dostarczonych klientom w pierwszej połowie 2009 roku z 35% udziałem w rynku. (Udział w rynku przedstawiony przez The Wainhouse Research opiera się na porównaniu wszystkich systemów wideokonferencjyjnych w tym systemów "all in one", systemów wideokonferencjyjnych jakości HD oraz systemów telepresence w okresie styczeń-lipiec 2009 roku. Dane nie obejmują wideotelefonów i rozwiązań w zakresie oprogramowania PC).

Wyniki podane przez Wainhouse Research wskazują również, że obecny kryzys gospodarczy nie wpłynął w znaczącym stopniu na zakupy nowych rozwiązań do wideokonferencji w porównaniu z innymi branżami. "Firmy zdają sobie sprawę, że rozwiązania do wideokonferencji i telepresence pozwalają ograniczyć koszty, zwiększyć wydajność pracowników i usprawnić współpracę," powiedział Joe Sigrist, wiceprezes i dyrektor generalny do spraw rozwiązań wizualnych w Polycom.  "Oferta Polycom odpowiada potrzebom klientów, od małych do dużych firm notowanych na liście Fortune 50."

Firma Polycom nieustannie pracuje nad przekształceniem tradycyjnych konferencji w komunikację audiowizualną, począwszy od elastycznych systemów na biurko a skończywszy na zaawansowanych rozwiązaniach stosowanych w dużych salach konferencyjnych pozwalających w pełni docenić zalety telepresence.  Wszystkie rozwiązania Polycom oparte są na wiodącej w branży, standardowej technologii i oferują najwyższą jakość.   

Bezpłatna kopia raportu Wainhouse Research, "Videoconferencing - By The Numbers", dostępna jest na stronie Polycom.com.1

Rozwiązania audiowizualne firmy Polycom w liczbach:

  • Rozwiązania Polycom do komunikacji wizualnej umożliwiają ludziom bardziej efektywną pracę na odległość, przyspieszają procesy podejmowania decyzji, usprawniają produktywność oraz pozwalają obniżyć koszty operacyjne dzięki ograniczeniu podróży.
  • Firma Polycom wysłała do odbiorców więcej systemów wideokonferencyjnych i telepresence niż jakikolwiek inny producent, tj prawie milion systemów wideokonferencji i ponad 50 000 rozwiązań telepresence w drugim kwartale 2009 roku.
  • Do grona klientów Polycom używających rozwiązania telepresence zaliczają się wiodące firmy rozrywkowe, instytucje edukacyjne, finansowe, medyczne oraz administracje rządowe. Na przykład: Turner Broadcasting Systems, Georgetown University, NASDAQ, Duke University, Amgen, Atari, Massachusetts General, Regus, Zurich Financial, National Defense University, Oklahoma Army National Guard, oraz Defense Acquisition University.
  • Rozwiązania Polycom w zakresie telepresence oparte są na ustalonych standardach wideokonferencji i cechują się najwyższą, jakością działania. Obecnie na świecie używa się ponad dwa miliony rozwiązań wideokonferencyjnych i oraz telepresence firmy Polycom.

Linki uzupełniające:

Polycom, Inc. (NASDAQ: PLCM) jest światowym liderem w zakresie rozwiązań ujednoliconej  komunikacji. Urządzenia wideokonferencyjne Polycom umożliwiają pracownikom rozproszonym w terenie bardziej efektywną komunikację. Systemy teleobecności firmy Polycom, przenośne lub stacjonarne  zapewniają transmisję głosu i obrazu wysokiej rozdzielczości, dzięki czemu ludzie mogą komunikować się bezpośrednio z ich stanowiska pracy,  sali operacyjnej, hali produkcyjnej, sali konferencyjnej, bez konieczności podróżowania na duże odległości i przenoszenia się z miejsca na miejsce. Firma powstała w roku 1990 w Kalifornii. Działa w większości krajów świata. Od 1996 roku jest notowana na giełdzie w Nowym Jorku. W roku 2008 firma odnotowała 15% wzrost przychodów, które łącznie wyniosły 1,1 mld USD, zaś zysk netto 130,4 mln USD. Na polskim rynku Polycom sprzedaje swoje systemy audio i video konferencyjne za pośrednictwem  partnerów i dystrybutorów m.in. Veracomp i NETIN. Więcej informacji dostępne na stronie www.polycom.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ewa Nowak

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »