Firma » Finanse

Poszukiwany mistrz… zakupów – trwa wiosenna kampania PayU

Poszukiwany mistrz… zakupów – trwa wiosenna kampania PayU
Zobacz więcej zdjęć »
Jeszcze do 13 maja można wziąć udział w konkursie ”U Can Pay”, który jest głównym elementem nowej kampanii promocyjnej PayU – największego operatora płatności internetowych w Polsce. Turniej przyjął formę telewizyjnego talent show, w którym poszukiwani są mistrzowie internetowych zakupów.
Konkurs „U Can Pay" to główny punkt kampanii promującej konto PayU, czyli jedno konto do płacenia za zakupy w wielu miejscach w Internecie. Turniej utrzymany jest w konwencji telewizyjnego talent show. W jury zasiadają trzy wyraziste osobowości: Szybkość, Wygoda i Bezpieczeństwo, symbolizujące jednocześnie zalety konta PayU. To oni rekomendują oryginalne propozycje zakupowe, za które płaci PayU.

- Przez 40 dni codziennie wybieramy najciekawszą propozycję produktu, który można kupić w Internecie. Szukamy towarów pomysłowych, takich jak np. robot z puszki czy imitacja miecza świetlnego - mówi Magdalena Gołębiewska, Marketing Director PayU S.A. - Gracze, którzy nam je prześlą otrzymają nagrody w postaci sponsoringu zakupów, zgodnie z hasłem kampanii - „Ty kupujesz, my płacimy" - dodaje.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Coś z silniczkiem lub guziczkiem"

„U Can Pay" to przede wszystkim fajna zabawa dla szybkich i pomysłowych internatów robiących zakupy w sieci. Propozycje rzeczy do kupienia muszą być zgodne z hasłem określającym motyw przewodni zakupów w danym dniu, a ich cena nie może przekraczać 250 zł. Codzienne nowe hasła, jak np.: „Coś w dotyku przemiłego" czy „Coś z silniczkiem lub guziczkiem" inspirują do poszukiwania oryginalnych towarów. Najciekawsze odpowiedzi można znaleźć na fan page'u PayU na Facebooku.

Konkurs „U Can Pay" skierowany jest do obecnych i nowych użytkowników konta PayU. Każda osoba, która posiada lub założy konto może wziąć udział w zawodach raz dziennie. Zgłoszenia dokonywane są poprzez formularz umieszczony na stronie http://www.ucanpay.pl/, na której publikowane są również hasła zakupowe na dany dzień.

Kampania promocyjna pod hasłem „U Can Pay" prowadzona będzie w mediach internetowych i w social media - w serwisach Facebook oraz YouTube.

O koncie PayU

Konto PayU to nowa jakość płatności internetowych i pierwszy polski system tego typu. Dzięki niemu kupujący nie musi już zapamiętywać danych do logowania w poszczególnych e-sklepach, posługuje się wyłącznie jednym loginem i hasłem do konta PayU. Wszystkie dane, zarówno osobowe (np. adres wysyłki), jak i finansowe (dotyczące rachunków bankowych i numerów kart płatniczych), podawane są tylko raz, przy zakładaniu konta PayU i przechowywane bezpiecznie przez Agenta Rozliczeniowego, nadzorowanego przez NBP- PayU S.A.

Za pomocą nowej usługi można płacić na platformie handlowej Allegro oraz w ponad pół tysiąca e-sklepów. W chwili obecnej płatność kontem PayU oferują m.in.: Play, Mixmedia, Meble Vox, Toys4boys.pl, Sound Park, Neomix. Pełna lista sklepów, znajduje się tutaj, a już wkrótce dołączy do tego grona kilka tysięcy kolejnych.

Więcej informacji na temat płatności kontem PayU można znaleźć na http://www.payu.pl/.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

dotpr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »