Firma » Reklama
PR time wśród najlepszych agencji public relations w Polsce
Zobacz więcej zdjęć » |
Ranking został opracowany na podstawie danych dotyczących przychodów i zysków z 2008 roku, oceniana była także dynamika przychodów w stosunku do roku 2007.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jest to już czwarty z rzędu taki ranking przygotowany przez miesięcznik Press. Tegoroczny obejmuje 37 firm z branży, których łączny przychód w roku ubiegłym wyniósł ponad 200 mln złotych.
Cieszy nas świetna lokata na liście miesięcznika Press - mówi Magdalena Rabiega, partnerka zarządzająca spółką PR time. - Zwłaszcza, że nasza agencja znalazła się w doskonałym towarzystwie obok tuzów polskiego public relations.
Jak podaje serwis PROTO.pl, w Polsce jest aktualnie ponad 850 agencji PR. W tym kontekście 37 agencji, które weszły na listę prestiżowego polskiego miesięcznika branżowego Press, stanowi absolutną czołówkę polskich firm zajmujących się komunikacją.
Nadesłał:
izastraczek
|
Komentarze (0)