Kultura » Kultura

"PRacownik" - Hubert Hurbański, czyli PR egzystencjalnie

"PRacownik" - Hubert Hurbański, czyli PR egzystencjalnie
Zobacz więcej zdjęć »
Debiut literacki pt. "PRacownik" pisarza debiutującego pod pseudonimem Hubert Hurbański ukaże się w księgarniach i salonach prasowych już w październiku 2009 r. Będzie to pierwsza książka fabularna, której akcja osadzona jest w środowisku agencji Public Relations

Na półki trafi nieprzeciętna i jedyna w swoim rodzaju pozycja. Jej głównym bohaterem i narratorem jednocześnie jest młody absolwent uniwersytetu, który trafia do jednej z prywatnych wrocławskich (Breslau) agencji, zajmujących się promocją oraz budową wizerunku firm i przedsiębiorstw.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wydawca w taki sposób wyraża się o tej niezwykłej książce:

- Dzięki niej Czytelnik w niebanalny sposób wkracza w rzeczywistość branży PR, poznaje mechanizmy budowania medialnego wizerunku firm i korporacji oraz promocji poszczególnych marek znanych z Internetu, pierwszych stron gazet i magazynów („step by step"). „PRacownik" otwiera oczy na bliskie zależności i wspólne interesy łączące dziennikarzy (media) i PR, z których zwykły czytelnik prasy nie zdaje sobie nawet sprawy! Ponadto i przede wszystkim powieść pt. „PRacownik" czyta się jednym tchem w każdym miejscu i czasie!

Dzięki tej powieści zaczyna się rozumieć, że bez względu na wykonywany zawód i jego prestiż, człowiek decydując się na bycie „pracownikiem", zaczyna budować swój własny wizerunek, staje się PR-owcem swojego stylu życia, aż do chwili, gdy dociera do niego, że nie ma ucieczki od wykreowanego wizerunku...Taki człowiek pewnego dnia konstatuje, że jest „PRacownikiem"!...

O autorze z kolei wiemy niewiele. Jedyne dane jakie możemy znaleźć na okładce książki informują czytelnika o tym, że autor PRacownika pragnie pozostać anonimowy. Jest to dla niego ważne, ponieważ jest osobą współpracującą z ogromną rzeszą dziennikarzy w całym kraju i wciąż czynnie uprawiającą zawód PR-owca w jednej z wrocławskich agencji Public Relations. Jako że treść powieści odkrywa wiele tajemnic i sekretów ludzi reklamy oraz promocji, którym nierzadko zależy na ich nie ujawnianiu, autor obawia się sygnować powieść swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem.  

Wstępne, sygnalne działania promujące wydanie książki trwają już od kwietnia 2009 r. w Internecie, m.in. na portalach myspace.com i nasza-klasa.pl.

Jedyne więc co pozostaje nam, pracownikom, to czekać, aż ta wyjątkowa (a dla ludzi z branży - obowiązkowa) lektura pojawi się na półkach księgarń i salonów prasowych.

- Ja, ze swojej strony, chciałabym życzyć wszystkim Państwu miłej i (nie)spokojnej lektury - dodaje, uśmiechając się tajemniczo, Natalia Mirowska, Redaktor Naczelna Wydawnictwa Promocyjnego ALBATROS.



Data I wydania: październik 2009 r.

Tytuł: PRacownik

Autor: Hubert Hurbański

Więcej informacji na:

© Copywrigt by  

Wydawnictwo Promocyjne „ALBATROS"

Wydanie I

ISBN 978-83-88038-66-2





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Wydawnictwo Promocyjne „ALBATROS”
http://www.wydawnictwoalbatros.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »