Technologie » Internet
Problemy polskiego e-commerce
Raport dedykowany jest zarówno specjalistom, którzy bacznie analizują rynek, jak i początkującym pasjonatom, chcącym rozpocząć własny biznes. Warto zwrócić szczególną uwagę na fakt, że dokument ten przedstawia realny obraz rynku. Dokonana w nim analiza opiera się na rzeczywistych wypowiedziach przedsiębiorców, jakie zamieszczane były w ostatnim kwartale 2018 roku na blogach, forach czy w mediach społecznościowych. Uzupełnieniem zebranej wiedzy stały się komentarze eksperckie oraz raporty branżowe.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Szczególnym znaczeniem dla rzetelnego ujęcia całego zagadnienia był głos, jakim mówili sami przedstawiciele e-commerce: menadżerowie i właściciele sklepów internetowych oraz marketingowcy. Analizie poddana została tematyka jaką podejmują w dyskusjach i wypowiedziach. Zebrane materiały dały nam ogólny podgląd na to, z jakimi wyzwaniami i trudnościami muszą mierzyć się zarówno małe, jak i te duże e-commerce w codziennej pracy” – mówi Wojciech Szymański, Managing Director w Ideo Force.
Dokument został podzielony na 3 segmenty. „Technologia” omawia platformy najczęściej wybierane przez menadżerów i związane z tym obszarem wyzwania. „Narzędzia/podejście do marketingu” gdzie zbadano, w jaki sposób sklepy pozyskują nowych klientów oraz jakimi kanałami się reklamują. Ostatnim działem jest „Współpraca z agencjami marketingowymi”, analizująca tematykę zlecania działań marketingowych podwykonawcom.
W każdym rozdziale znaleźć można komentarze specjalistów z branży, którzy nie tylko dzielą się swoimi uwagami, ale również zdradzają przydatne wskazówki.
Premiera raportu miała miejsce podczas organizowanej przez Ideo Force konferencji „Lunch z e-commerce”, która odbyła się 17 kwietnia br. w warszawskim Golden Floor. Dokument jest dostępny bezpłatnie na: stronie: https://www.ideoforce.pl/pobierz/raport-problemy-polskiego-e-commerce.html
Nadesłał:
Ideo
|
Komentarze (0)