Firma » Finanse
Projekty ING Życie nagrodzone w konkursie PRGN Best Practice Awards
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Naga prawda o ubezpieczeniach” to nietypowa akcja realizowana na przełomie września i października 2010 roku, która miała na celu wzbudzenie zainteresowania wśród Polaków tematem ubezpieczeń na życie. W konkursie PRGN Best Practice Awards projekt zdobył nagrodę w kategorii komunikacja korporacyjna.
„W sześciu miastach Polski, w najczęściej uczęszczanych miejscach, stworzyliśmy ekspozycję złożoną z 200 naturalnej wielkości manekinów. Co piąty pomalowany był na kolor pomarańczowy oraz symbolizował osobę ubezpieczoną - stanowiło to nawiązanie do raportu społecznego ING Życie „Sztuka odpowiedzialności” – wyjaśnia Arkadiusz Chmurzyński, ATL/Media Manager w ING Życie. „Akcja z manekinami w przestrzeni miejskiej odniosła sukces, gdyż wywołała społeczną dyskusję na temat problemu niedoubezpieczenia Polaków.”
Drugą nagrodę, w kategorii komunikacja wewnętrzna, zdobył projekt „Droga 2015”. Jego celem było poinformowanie pracowników o nowej strategii ING Życie oraz o bardzo ambitnych planach na lata 2010-2015.
„Stanęliśmy przed trudnym zadaniem, bowiem w tym samym momencie pojawiła się konieczność zbudowania świadomości nowej strategii i motywacji do realizowania ambitnych celów oraz potrzeba utrzymania zaangażowania i łagodzenia niepokojów związanych z czekającymi firmę zmianami. W odpowiedzi na zaistniałą sytuację został stworzony długofalowy plan komunikacji „Droga 2015” – tłumaczy Magdalena Kuskowska Ekspert ds. Komunikacji Wewnętrznej w ING Życie.
Zwycięski projekt „Naga prawda o ubezpieczeniach” jest nominowany również w konkursie „Złote Spinacze” w kategoriach: PR korporacyjny i event komercyjny oraz w konkursie efektywności reklamowej Effie Awards 2011.
Nadesłał:
Multi_Communications
|
Komentarze (0)