Rozrywka i wypoczynek » Sport

Przemek Saleta ambasadorem marki Rm1

Już 23 lutego walka Przemka Salety z Andrzejem Gołotą. Koniec kariery sportowej obu pięściarzy, ale początek nowych wyzwań dla Salety. Mistrz Polski i Europy w boksie i kick-boxingu został ambasadorem marki Rm1, działającej w branży e-papierosów.

Saleta przygotowuje się do walki niezwykle intensywnie. W grudniu ub. r. pozytywnie przeszedł testy wydolnościowe, a niedawno zakończył serię specjalnych treningów w Krynicy Zdrój. Dobra forma przyda się po zakończeniu kariery sportowej, ponieważ czekają na niego nowe wyzwania.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W styczniu br. Saleta podpisał kontrakt z firmą Rm1, a kampania reklamowa ruszy już na początku marca. Umowę zawarto na rok, jednak strony nie wykluczają przedłużenia współpracy. O wyborze Przemka Salety na ambasadora marki zadecydował wyrazisty wizerunek medialny boksera oraz jego niezłomność w osiąganiu kolejnych  sukcesów.

- Przemek Saleta to nie tylko utytułowany sportowiec, ale przede wszystkim silna osobowość, co ma przełożenie na rozpoznawalność boksera. Jesteśmy przekonani, że twardy charakter Przemka idealnie pasuje do naszych produktów -  mówi Piotr Milcarz, właściciel marki Rm1.

Wizerunek pięściarza zostanie wykorzystany w kampanii reklamowej. Natomiast dla fanów Przemka marka Rm1 szykuje niespodziankę w mediach społecznościowych.

- Nie będę ściemniał… choć jestem sportowcem, ulegam czasami słabościom, w końcu jestem tylko człowiekiem. Nie jest tajemnicą, że jestem e-palaczem. Wiadomo, że kontrakt to jedno, ale ja korzystam z produktów Rm1 od dawna – dodaje Przemek Saleta.

Przedsiębiorstwo Rm1 działa w branży e-papierosów (elektroniczne urządzenia służące do podawania niewielkich ilości nikotyny metodą inhalacji) od 2009 roku. Jest partnerem handlowym firmy Hangsen, największego producenta e-liquidów (wkładów do e-papierosów). Rm1 sprzedaje produkty za pośrednictwem sklepu internetowego oraz sieci stacjonarnej dystrybucji. Umowa z Przemkiem Saletą jest pierwszym tego typu kontraktem reklamowym w historii firmy. Jak podkreślają przedstawiciele Rm1, to ważny krok w rozwoju przedsiębiorstwa.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

frajtak

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »