Moda » Odzież

PUMA® ORAZ CARA DELEVINGNE WSPÓLNIE ZAPRASZAJĄ NA PREMIERĘ WYCZEKIWANYCH „DO YOU” DOCUSERIES

PUMA® ORAZ CARA DELEVINGNE WSPÓLNIE ZAPRASZAJĄ NA PREMIERĘ WYCZEKIWANYCH „DO YOU” DOCUSERIES
Zobacz więcej zdjęć »
Innowacyjna platforma stworzona przez kobiety i dla kobiet, na której mogą dzielić się swoimi historiami i wspólnie zmieniać świat.

Światowa sportowa marka PUMA z nieustającym zaangażowaniem działa, by inspirować kobiety na całym świecie, żeby żyły w zgodzie ze sobą. Z tego powodu raz jeszcze łączy siły z Carą Delevingne i oficjalnie prezentuje długo wyczekiwany cykl dokumentalny pod hasłem „DO YOU”. Premiera miała miejsce w londyńskim Central Saint Martins College. Cara spędziła ostatnie miesiące na poszukiwaniu i nawiązywaniu dialogu z kobietami z wyjątkowymi historiami, rozważając wspólnie sposoby na zmianę i ulepszenie naszego świata ze swojego punktu widzenia. Ramię w ramię z PUMA stworzyła dokumentalny cykl składający się z 4 krótkich filmów, nie bojąc się poruszyć ważnych tematów – od wyzwań i siły młodości po poezję, problem prześladowania i samoobronę.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Cykl „DO YOU” jednoczy wokół idei przewodniej grupę silnych kobiet, które spełniają się w różnych dziedzinach; każda z nich opowiada swoją historię, w której na pierwszym planie niezmiennie pojawia się odwaga i pewność siebie. Założeniem kampanii „DO YOU” jest wspierać i zachęcać kobiety ze wszystkich krajów, by z nieustraszonym sercem skupiały się na swoich mocnych stronach i zdobywały świat. Każdy zasługuje by jego głos został usłyszany, podobnie jak każdy ma prawo odmienić swoje życie oraz życie tych dookoła siebie.

Pierwszy film pokazuje jak Cara przy pomocy UNHCR, urzędu do spraw uchodźców z ramienia ONZ, udaje się w podróż do północnej Ugandy, odwiedzając znajdujące się tam obozy dla uchodźców. Cara dzieli się tym, jak całe doświadczenie nią poruszyło, jak również opowiada o motywacji by dalej działać w celu zmiany sytuacji życiowej młodych kobiet na świecie. W drugim odcinku spotyka się z Monique, Alexis i Violetą z Get Lit, grupy dziewczyn, które z pomocą poezji chcą zachęcać do czytania oraz pisania, jak również dać poczucie siły młodym ludziom w Los Angeles. Dr. Ryahnna Dawood, założycielka oraz instruktorka z Martial Smarts, udziela Carze wartościowej lekcji z samoobrony w odcinku trzecim. Ostatnia część cyklu to spotkanie z Natalie i Daniellą, od których dowiadujemy się bezpośrednio jak to jest radzić sobie z zastraszaniem i jak udało im się przezwyciężyć i zamknąć ten trudny rozdział ich życia.

Jeśli chodzi o projekt, sama Cara mówi, że „To jedno z najbardziej niezwykłych doświadczeń w moim życiu – było absolutnie przełomowe. Tym, co najbardziej wywarło na mnie wrażenie było widzieć te młode kobiety, poznać ich historie, wiedzieć z czym się zmagają. Ale najbardziej i tak mnie zaskoczyła ich siła, właśnie ona mnie zainspirowała do stworzenia tego cyklu z PUMA, ponieważ chciałam zrobić więcej, dać kobietom platformę, w ramach której mogą same dzielić się swoimi historiami.” 

PUMA we współpracy z Carą zaprojektowała również dwa rodzaje unikalnych sznurówek, które będą dostępne od 27 lipca w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Dochód ze sprzedaży modeli z linii „DO YOU” Basket Heart zostanie przekazany dla UNHCR, organizacji szczególnie bliskiej sercu Cary,  z którą pracowała przy okazji swojej pierwszej podróży do Ugandy w roli wolontariusza.   

Sznurówki „DO YOU” Basket Heart idealnie dopasują się zarówno do bardziej wyrazistych, jak i klasycznych looków. Satynowe wstążki z rzucającym się w oczy, białym nadrukiem „DO YOU-BE YOU” to synonim stylu z lekkim przymrużeniem oka. Bardziej stonowaną alternatywą będą plecione sznurówki w bieli ze spinką „DO YOU-BE YOU”. Te limitowane modele wejdą do sprzedaży w Europie tylko w salonach Foot Locker i na PUMA.com w USA.

Od tego miesiąca pojawi się w ramach kolekcji również absolutna nowość PUMA na sezon AW17/18 – kolejna odsłona kultowego, niepokornego i ultrakobiecego Basket Heart w ognistej czerwieni, z obowiązkowym znakiem Formstripe w bieli. Logo marki zdobi w formie wyszyć już charakterystyczne kokardy tego modelu. Cara Delevingne już wybrała, a Wy? Słuchajcie głosu (Basket) serca.        

Chcesz również zabrać głos i stać się częścią ruchu „DO YOU” u boku Cary? Wraz z PUMA zaprasza ona wszystkich, by dzielili się swoimi historiami pod hashtagiem #DoYouStories. Cara następnie wybierze 10 kobiet spośród wszystkich, które się zgłosiły i spotka się z nimi, żeby porozmawiać o ich doświadczeniach, inspiracjach i marzeniach. 

… I raise my voice for those who can’t be heard… DO YOU?
… I have a voice, I want to use it… DO YOU
… I am not going to be silent… DO YOU?
… I want to inspire others to become empowered… DO YOU?

Dołącz już teraz do inicjatywy DO YOU #DoYouStories



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aliganza

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »