Technologie » Internet

Puszcza oczami Żubra – Instagram lidera rynku piwa w Polsce

Puszcza Białowieska stała się tłem instagramowych historii Żubra, które – okraszone dwuznacznymi hasłami – zachęcają do odkrywania tajemnic natury. Żubrowy Instagram zaprasza nie tylko wiernych fanów marki, ale również wszystkich pasjonatów piękna unikalnej w skali świata przyrody.

Instagram to jedna z najdynamiczniej rozwijających się platform społecznościowych – w Polsce z korzysta z niej około 3,2 mln użytkowników. Potencjał ten dostrzegła marka Żubr. Wizualna komunikacja marki dedykowana jest nie tylko wiernym fanom piwa, ale także wszystkim tym, którzy cenią sobie unikalne piękno dzikiej przyrody oraz dwuznaczne i zapadające w pamięć hasła funkcjonujące również w mowie potocznej. „Dostrzegamy potencjał platformy Instagram. Nasi odbiorcy to nie tylko smakosze piwa, ale również wszyscy ci, dla których tematyka Puszczy Białowieskiej oraz piękna dzikiej przyrody jest ważna. To z tego założenia wyszliśmy, dedykując tę formę komunikacji naszym obserwującym. Świadomie stawiamy nasz produkt na pozycji „drugoplanowej– mówi Junior Brand Manager Łukasz Kling.

Komunikacja marki Żubr na Instagramie to kontynuacja charakterystycznych reklam telewizyjnych oraz rozszerzenie zakresu działań na Facebooku. Puszcza Białowieska, na straży której stoi Żubr, jest główną, integralną częścią zdjęć. Dzika przyroda, unikalny ekosystem oraz wyjątkowy klimat stały się naturalnym siedliskiem dla tych majestatycznych ssaków. To puszcza  jest miejscem, w którym możemy obserwować naturalny cykl zmieniających się pór roku, instynktowne zachowania dzikich zwierząt oraz dziewicze krajobrazy. Instagram Żubra to ukłon w stronę Podlasia – regionu, w którym opracowano recepturę piwa.

Za działania PR oraz social media dla marki Żubr odpowiada agencja Tailor Made PR.

Obserwuj Żubra na Instagramie à www.instagram.com/zubr



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

konradTMPR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »