Technologie » Komputery

Q4Net optymalizuje procesy sprzedażowe z systemem Microsoft Dynamics CRM

Firma Q4Net Sp. z o.o., specjalizująca się w zakresie usług informatycznych związanych z projektowaniem i budową sieci LAN/WAN, wdrożyła rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM w celu optymalizacji procesów sprzedażowych. Projekt zrealizowała firma Intersys, która jest certyfikowanym partnerem Microsoft.

Wdrożenie systemu trwało 3 miesiące i zostało zakończone w listopadzie 2014 r. Microsoft Dynamics CRM został zintegrowany z funkcjonującym w Q4Net rozwiązaniem klasy ERP - Enova oraz narzędziem Microsoft SharePoint, co umożliwiło automatyczną aktualizację danych zgromadzonych w ERP, a także tworzenie katalogów w SharePoint z poziomu Dynamics CRM przy zakładaniu kont i szans sprzedaży oraz automatyczne podpinanie dokumentu z SharePoint do zadania w systemie CRM. Dzięki wdrożeniu firma zyskała m.in. możliwość tworzenia szans sprzedaży i celów sprzedażowych, automatycznego wyliczania marż i szacowanych przychodów, śledzenia poszczególnych etapów wykonywanych zadań czy automatycznego wysyłania monitów w zależności od etapu szansy sprzedaży.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Microsoft Dynamics CRM usprawnił i w pełni zautomatyzował cały proces sprzedaży w firmie Q4Net - począwszy od tworzenia szans sprzedaży, wyznaczania celów sprzedażowych i ofertowania, a skończywszy na raportowaniu i wymianie informacji pomiędzy działami. Dzięki integracji z rozwiązaniem ERP i SharePoint oraz centralizacji danych pracownicy Q4Net zyskali repozytorium dokumentów połączone z etapami sprzedaży oraz możliwość pozyskiwania danych z systemu ERP w dowolnym momencie. W znacznym stopniu usprawniło to także komunikację pomiędzy handlowcami i konsultantami, przekładając się na wzrost efektywności pracy, zaś przełożonym umożliwiło nadzorowanie działań realizowanych przez swoich podwładnych na podstawie pulpitów menedżerskich oraz procentowych wskaźników wykonania założonych celów sprzedażowych.

„Microsoft Dynamics CRM zautomatyzował szereg powtarzalnych procesów, zwiększając efektywność naszych pracowników. Co ważne, system pozwala kontrolować nie tylko zadania wykonywane przez poszczególnych handlowców i konsultantów, lecz także śledzić realizację całych projektów, co ma duże znaczenie w zapewnianiu naszym klientom obsługi na najwyższym poziomie" - mówi Grzegorz Baranowski, wiceprezes ds. handlowych, Q4Net Sp. z o.o.


***

Informacje o firmie:
Microsoft jest liderem branży nowych technologii - dostawcą produktów i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych. Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft jest system operacyjny Windows. Jego najnowsza wersja - Windows 8 to pierwszy w pełni dotykowy system operacyjny Windows, który działa na klasycznych komputerach, ale także urządzeniach z ekranami dotykowymi, w tym również na tabletach. Wraz z premierą Windows 8 Microsoft wprowadził na rynek również pierwszy komputer sygnowany własnym logo - Microsoft Surface. System operacyjny Windows dostępny jest również w wersjach na platformę mobilną - Windows Phone oraz platformę serwerową - Windows Server. Kluczową pozycję w portfolio Microsoftu zajmuje również Microsoft Office, powszechnie używany zestaw aplikacji wspierających komunikację i produktywność. Ponadto w ofercie spółki znajdują się również rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics.

Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań dostarczanych w formie usług w modelu cloud computing, i jako jedyny dostawca posiada w pełni kompleksową ofertę zarówno aplikacji, infrastruktury, jak i platformy programistycznej w formie usług w chmurze obliczeniowej. Rozwiązania chmurowe oferowane przez Microsoft mogą być dostarczane klientom w modelu chmury publicznej, jak np. usługa Office 365 czy Windows Azure, ale również w modelach chmury prywatnej oraz hybrydowej, która jest połączeniem obu poprzednich modeli dostosowanym do potrzeb klienta.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce.

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com

Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com

Patrycja Buks
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-pabuks@microsoft.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »