Kultura » Kultura
Ranking czytelnictwa prasy
Zobacz więcej zdjęć » |
Według badań przeprowadzonych przez Polskie Badań Czytelnictwa (okres wrzesień 2009 - luty 2010), „Gazeta Wyborcza" jest najchętniej czytanym polskim dziennikiem, „Tele Tydzień" - tygodnikiem, a „Przyjaciółka" - dwutygodnikiem.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pierwsza trójka wśród ogólnopolskich dzienników wygląda następująco: 1. „Gazeta Wyborcza" (14,33 proc. respondentów), 2.„Fakt" (14,01), 3. „Metro" (6,74).
Tygodniki: 1. „Tele Tydzień" (35 proc.), 2. „Życie na Gorąco" (19,27), 3. „Chwila dla Ciebie" (15,21).
Dwutygodniki: 1. „Przyjaciółka" (17,27), 2. „Tina" (16,52), 3. „Viva" (10,98).
Miesięczniki: 1. „Twój Styl" (13,11), 2. „Claudia" (10,71), 3. „Cztery Kąty" (9,84)
Rynek prasowy
Nadesłał:
puella
|
Komentarze (0)