Technologie » Telekomunikacja

realme GT5 Pro zadebiutuje w Chinach już 7 grudnia

realme zapowiedziało chińską premierę swojego najnowszego smartfona. Model GT5 Pro zostanie zaprezentowany 7 grudnia podczas wydarzenia w Shenzhen. Premierowy produkt ma wyłamać się z konwencjonalnych standardów flagowych telefonów, oferując niezrównane osiągi teleobiektywu.

realme zapowiedziało chińską premierę swojego najnowszego smartfona. Model GT5 Pro zostanie zaprezentowany 7 grudnia podczas wydarzenia w Shenzhen. Premierowy produkt ma wyłamać się z konwencjonalnych standardów flagowych telefonów, oferując niezrównane osiągi teleobiektywu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Najnowszy flagowiec realme uosabia dążenie serii GT do perfekcji w zakresie wydajności i fotografii mobilnej.

 

Procesor Snapdragon 8 Gen 3, najsilniejszy jak dotąd układ 5G od Qualcomm, stanie się sercem nowego flagowca realme. Telefon zapewni 30% wzrostu wydajności procesora i 20% poprawę efektywności energetycznej w porównaniu z poprzednimi generacjami urządzeń z serii GT.

 

Innowacyjność nowego smartfona realme polega także na wyposażeniu go w największy w branży, superlekki peryskopowy teleobiektyw IMX890. Współpraca z Qualcomm i ArcSoft zaowocowała rewolucyjnym podejściem do architektury obrazowania, co sprawia, że realme GT5 Pro stanie się wiodącym modelem wśród telefonów z teleobiektywem.

 

_________________________________________________________________________________

 

O realme

 

realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów i AIoT czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Firma została założona w 2018 roku przez Sky Li, a jej DNA oddaje hasło „Dare to Leap”. W zaledwie 3 lata, realme stało się jednym z 5 największych producentów smartfonów na 30 rynkach i jest już obecne w 61 krajach na całym świecie. Produkty marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 140 milionów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Havas.PO

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »