Firma » Biznes
Rekordowe zainteresowanie kartami paliwowo-serwisowymi UTA
Zobacz więcej zdjęć » |
W związku ze wzrostem zainteresowania kartami paliwowo-serwisowymi UTA, zarząd przyjął pod koniec ubiegłego roku plan, zakładający wzrost sprzedaży w 2008 roku o kolejne 40% w stosunku do roku 2007.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Okazało się, że były to prognozy bardzo zachowawcze. Rynek odpowiedział dużym zainteresowaniem na nowe rozwiązania wprowadzone przez UTA w tym roku m.in. ułatwienie procedur rozpoczęcia współpracy, ciągłe poszerzanie sieci akceptacji kart, zwrot VAT w formie fakturowania netto nie tylko z faktur UTA ale także z faktur trzecich. W pierwszej połowie 2008 roku liczba nowych kart wydanych klientom UTA w porównaniu z tym samym okresem roku 2007 wzrosła o ponad 82%.
- Jesteśmy mile zaskoczeni potrzebą weryfikacji naszych prognoz. Po raz kolejny otrzymaliśmy sygnał z rynku, że nasze działania wychodzą na przeciw oczekiwaniom polskich przedsiębiorców - powiedział Michał Gwiaździński dyrektor ds. sprzedaży UTA Polska Sp. z o.o.
Wzrost zainteresowania jest pochodną również znacznego powiększenia się grupy odbiorców kart paliwowo-serwisowych o firmy dotychczas nie korzystające z tego typu rozwiązań. Klientami UTA są zarówno duże przedsiębiorstwa transportowe, koncerny posiadające floty samochodowe jak i firmy posiadające jedynie kilka pojazdów ciężarowych.
Nadesłał:
m.korpusik@mediaconnect.pl
|
Komentarze (0)