Kobieta, zdrowie, uroda » Dziecko
Rodziców zakupy przez Internet. Wyniki badania Grupy Okazje
Zobacz więcej zdjęć » |
W sklepach internetowych możemy obecnie znaleźć wszystko, czego potrzebuje nasze dziecko. Ich oferta jest bardzo szeroka, a dodatkowo co chwilę pojawiają się nowe marki, które coraz częściej sprzedają swoje produkty jedynie w sieci. Jednak czy rodzice preferują zakupy online? Czy uważają za bezpieczne kupowanie produktów dla dzieci przez Internet? Na te i inne pytania odpowiada badanie przeprowadzone na zlecenie Grupy Okazje[1].
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Badanie zrealizowane w październiku na zlecenie Grupy Okazje pokazało, że 48% respondentów poszukuje produktów dla dzieci w Internecie. Zakupy w sieci w tym przypadku okazały się nawet nieco popularniejsze, niż te w sklepach stacjonarnych, które wskazało 43% badanych. Warto jednak zauważyć, że produktów dla maluchów online szuka nieznacznie więcej mężczyzn (50%) niż kobiet (46%), a to one z reguły mają większą decyzyjność jeżeli chodzi o zakupy z tej kategorii.
W Internecie najczęściej kupujemy zabawki (25%). Drugie miejsce należy do odzieży i obuwia dla maluchów, które w sieci nabywa 18% respondentów. Nieco mniej zagląda do Internetu w poszukiwaniu elektroniki (12%) i książek (11%) dedykowanych najmłodszym. Online zdecydowanie nie nabywamy produktów z kategorii karmienie, bardzo niewielu z nas decyduje się również na zakup artykułów szkolnych i plastycznych (1%), mebli i dodatków do pokoju dziecięcego (2%) oraz produktów do higieny i pielęgnacji (2%). Warto także zauważyć, że 15% badanych zadeklarowało, że w ogóle nie kupuje w sieci rzeczy dedykowanych dzieciom.
Zakupy w Internecie stają się coraz bezpieczniejsze, co dostrzegli także Ci, którzy w sieci poszukują produktów dla dzieci. Aż 85% z nich uznało kupowanie produktów maluchom online za pewny rodzaj transakcji. Taką opinię wyraziło 82% kobiet oraz 88% mężczyzn. Takiego zdania są zarówno respondenci posiadający dzieci (87%), jak i osoby bezdzietne (83%).
[1] Ogólnopolskie badanie ilościowe realizowane techniką CAWI - przeprowadzone wśród członków społeczności badawczej Zymetrii. Realizacja badania: 23.10.2015 – 28.10.2015 r. Próba: osoby w wieku 18-60 lat, n=663.
Nadesłał:
38PR
|
Komentarze (0)