Firma » Praca
Roll up pomysłem na reklamę
Zalety roll up’u
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Roll up to po prostu stojak reklamowy, który można łatwo zwinąć i przenieść w każde miejsce, gdyż jest naprawdę lekki. Niezastąpiony na wszelkiego typu wystąpieniach i konferencjach wyjazdowych. Przykuwa uwagę, wzbudza zainteresowanie i może służyć jako tło do prezentacji firmy. Można umieścić na nim nie tylko logo i nazwę firmy, ale także dane kontaktowe oraz ofertę. Niezaprzeczalną zaletą tej formy reklamy jest brak natarczywości - odbiorca nie ma poczucia, że jest atakowany przekazem reklamowym, co wzbudza jego zaufanie do firmy. To zwiększa możliwość, że skorzysta z oferty.
Dopasowanie do sytuacji
Pierwszą decyzją, którą należy podjąć przed zakupem roll up’u, jest jego typ. Roll up może być jedno - lub dwustronny. Ten pierwszy sprawdza się głównie na wszelkiego typu konferencjach, eventach i prezentacjach. Dwustronny natomiast okaże się idealny, gdy chcemy umieścić reklamę naszej firmy na przykład w centrum handlowym - będzie wtedy widoczna dla wszystkich przechodzących. To często stosowana reklama we Wrocławiu i innych wielkich miastach.
Następnie trzeba zdecydować się na rozmiar. W drukarniach dostępne są różne szerokości roll up’ów: od 85 cm, przez 100, 120 cm, aż do 150 cm. Jeśli chodzi o wysokość, standardowo jest to 200 cm.
Stojaki typu roll up to sposób na zwiększenie rozpoznawalności firmy - przez oswajanie odbiorców z logo i nazwą budujemy grono potencjalnych klientów. Jeśli tylko są wykonane z trwałych materiałów, mogą przetrwać naprawdę długo i służyć firmie przez jej reklamowanie przy wielu nadarzających się okazjach.
Komentarze (0)