Motoryzacja » Transport
Rozbudowa hubu firmy FedEx na lotnisku Roissy-Charles de Gaulle z okazji 10-lecia istnienia
Zobacz więcej zdjęć » |
FedEx Express, spółka zależna FedEx Corp. (NYSE: FDX) i największa na świecie firma świadcząca usługi dostawy przesyłek ekspresowych, poinformowała wczoraj o planach rozbudowy hubu na paryskim lotnisku Charles de Gaulle, co dowodzi jej zaangażowania na rzecz rozwoju regionu i stałego ulepszania oferty usług dla klientów poszukujących dostępu do rynków europejskich i globalnych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W uroczystości z okazji dziesiątej rocznicy istnienia i rozbudowy obiektu wzięło udział ponad 300 gości, w tym Pierre Graff, prezes i dyrektor generalny Aéroports de Paris.Rozbudowa obiektu na lotnisku Charles de Gaulle, który obecnie jest największym hubem FedEx poza Stanami Zjednoczonymi, pozwoli na obsługę przez hub znacznie większej liczby paczek i dokumentów oraz umożliwi dalszy rozwój i ulepszenie kompleksowego asortymentu produktów i usług firmy.
Dzięki wspólnej inwestycji FedEx i Aéroports de Paris, które wartość wyniesie 158 mln dolarów, FedEx będzie w stanie dalej oferować klientom usługi najwyższej jakości:
- Całkowita powierzchnia: 77 000 m2
- Wzrost powierzchni sortowni z 49 600 m2 do 72 000 m2
- Wzrost wydajności sortowania z 54 000 do 61 500 dokumentów i paczek na godzinę
- Zwiększenie obszaru spedycji/towarów niebezpiecznych z 1 400 m2 do 13 000 m2
- 300 lotów tygodniowo
„To ekscytujący moment dla lotniska Paris-Charles de Gaulle, największego lotniska towarowego w Europie i szóstego co do wielkości lotniska towarowego na świecie” – powiedział Graff. „Rozbudowa hubu FedEx to duża zmiana dla lotniska – umacnia bowiem jego strategiczną rolę i pozycję głównego ośrodka sortowania i dystrybucji w regionie”.
Ekspansja wzmocni działania na rzecz rozwoju platformy multimodalnej lotniska Roissy-CDG, co ma podnieść konkurencyjność i atrakcyjność regionu i Francji w ogóle. Jako członek-założyciel projektu CAREX, którego celem jest rozwój szybkich pociągów towarowych w Europie, FedEx dowiódł swojego zaangażowania na rzecz wykorzystania kolei jako alternatywnego rozwiązania logistycznego w dostawach przesyłek ekspresowych w Europie, umożliwiającego redukcję hałasu i emisji związków węgla.
„Ta chwila to źródło dumy dla FedEx – ten najwyższej klasy hub pozwoli nam bowiem zaoferować ulepszone usługi firmom w całej Europie i związać je lepiej z rynkiem globalnym” – powiedział Robert W. Elliott, prezes FedEx Express na Europę, Bliski Wschód, Subkontynent Indyjski i Afrykę.
„W ciągu ostatnich dziesięciu lat hub rozwijał się imponująco – liczba paczek i dokumentów przechodzących przez ten obiekt wzrosła dwukrotnie. Rozbudowa hubu FedEx jest wyrazem naszej wiary w dalszy rozwój regionu Ile-de-France i naszego dążenia do tego, by odgrywać główną rolę we wsparciu globalnego biznesu”.
„Chcielibyśmy także uczcić osiągnięcia 2600 pracowników FedEx w hubie i w całej Francji i podziękować im za determinację w oferowaniu klientom wyjątkowego doświadczenia” – powiedział Alain Chaillé, wiceprezes ds. operacyjnych FedEx Express na Europę Południową.
„Nasz zróżnicowany zespół pracowników hubu, złożony z przedstawicieli 50 różnych narodowości, w ciągu ostatniej dekady oferował wysokiej jakości usługi. Jesteśmy przekonani, że zespół ten przez wiele kolejnych lat będzie w stanie sprostać potrzebom wymagających klientów”.
O FedEx Express
FedEx Express jest największą na świecie firmą oferującą ekspresowe usługi transportowe, która zapewnia szybką i niezawodną dostawę do ponad 220 państw i terytoriów. Firma FedEx Express korzysta z globalnej sieci powietrzno-lądowej w celu przyspieszenia dostawy ekspresowych przesyłek, na konkretną godzinę i w konkretnym dniu z zachowaniem gwarancji zwrotu pieniędzy w razie niepowodzenia.
O FedEx Corp.
FedEx Corp. (NYSE: FDX) oferuje klientom i firmom na całym świecie szeroki zakres usług z dziedziny transportu, e-handlu oraz biznesowych. Firma odnotowuje przychody na poziomie 34 mld USD rocznie i oferuje zintegrowane aplikacje biznesowe za pośrednictwem spółek operacyjnych zbiorowo konkurujących i zarządzanych w oparciu o współpracę w ramach jednej szanowanej marki FedEx. Firma stale zdobywa miejsca w rankingach najbardziej podziwianych i zaufanych pracodawców i inspiruje 275 000 pracowników i dostawców do tego, by zawsze „absolutnie, pozytywnie” koncentrowali się na bezpieczeństwie, najwyższych standardach etycznych i zawodowych oraz potrzebach klientów i społeczności. Więcej informacji znaleźć można na stronie news.fedex.com.
Nadesłał:
zuzanna.seredyn@sigma.com.pl
|
Komentarze (0)