Firma » Biznes
Rozwój pracowników jest naszą siłą!
Konieczność podnoszenia kwalifikacji podyktowana zmieniającymi się wymaganiami klientów to motor napędowy szkoleń i indywidualnego podejścia do pracownika. W krakowskich hotelach Grupy Accor, dzięki stałemu rozwojowi kompetencji zespołów, staramy się być o krok przed naszym gościem.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Szkolenia i możliwości
Rozbudowany system szkoleń, który jest integralną częścią podróży zawodowej pracownika pozwala na rozwijanie kompetencji i nowych możliwości. Bardzo często osoby, które wiążą się z Grupą Accor zostają w niej na wiele lat, ze względu na to, że mogą zdobywać nowe umiejętności, a co za tym idzie zmieniać stanowiska oraz hotele, w których pracują. To właśnie dzięki zaangażowaniu, które tworzy się podczas tego procesu mamy silne, zgrane zespoły, na których można polegać.
Jesteśmy świadomi tego, że to umożliwienie rozwoju, podejmowania samodzielnych decyzji i zaufanie pomaga ludziom w osiąganiu najlepszych wyników, ufamy naszym pracownikom, dlatego jeśli wykazują chęć rozwoju i podejmowania wyzwań powierzamy im dodatkowe zadania. Dobrym przykładem tej praktyki jest prowadzenie kont social media poszczególnych hoteli. Profile Mercure Kraków Stare Miasto, Novotel Kraków Centrum, Novotel Kraków City West czy ibis Kraków Stare Miasto prowadzone są przez pracowników, którzy mają całkowitą dowolność kreatywną (z zachowaniem standardów poszczególnych marek hotelowych). Bardzo dużo osób, które szybko pną się po szczeblach to millenialsi, są zaangażowani, chcą się uczyć, zadają wiele pytań i wykorzystują szanse pojawiające się na ich drodze.
Konieczność podnoszenia kwalifikacji na każdym szczeblu wpływa na jakość serwisu jaka prezentowana jest naszym gościom. Dzięki wyjazdom do innych hoteli w kraju i za granicą należących do sieci pracownicy mogą obserwować w jaki sposób wdrożone zostały już pewne rozwiązania i na tym przykładzie wprowadzać je w hotelu, w którym pracują.
Transfery osób pomiędzy hotelami mają na celu wdrożenie sprawdzonych rozwiązań w innych miejscach i nieustanne dążenie do doskonałości, tak aby gość na każdym kroku czuł, że kupuje coś więcej niż nocleg ze śniadaniem. Przykładem zmian personalnych, które mają na celu rozwój poszczególnych hoteli są awanse Violety Krzemień-Banot, która po 4 latach prowadzenia hotelu Novotel Kraków City West przeszła na stanowisko dyrektorskie do combo Novotel Kraków Centrum oraz ibis Kraków Centrum, a także Macieja Leśniaka, który po współzarządzaniu hotelem ibis i ibis Budget Kraków Stare Miasto awansował na dyrektora operacyjnego combo Novotel Kraków City West i ibis Budget Kraków Bronowice.
Pasje marek to pasje ludzi
Poszczególne marki hotelowe mają swoje pasje. Mercure inspiruje się lokalnością, ibis to muzyka, a Novotel nastawiony jest na wspólne spędzanie czasu. Na wymagającym rynku hotelarstwa wyróżniamy się tym, że poza angażowaniem w szkolenia i rozwój zawodowy, umożliwiamy pracownikom realizowanie ich pasji. Przykładem takiego działania jest wystąpienie pracownic hotelu Mercure Kraków Stare Miasto obok profesjonalnych modelek podczas pokazu mody organizowanego w hotelu, występ osoby zatrudnionej w hotelu ibis podczas wydarzenia ibis Music, czy organizowanie wystawy fotografii w Novotelach składającej się z prac pracowników. Novotele kojarzone są z rodzinnością i sportem, a ich załoga i dyrektorzy to zapaleni biegacze. Dlatego właśnie między innymi Novotel Kraków Centrum i Novotel Kraków City West są wieloletnimi partnerami Cracovia Maratonu.
O jakości usług w hotelarstwie na tak wymagającym i konkurencyjnym rynku nie decyduje tylko standard i wyposażenie hotelu, ale w głównej mierze doświadczenia wynikające z kontaktu z pracownikami.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
38PR
|
Komentarze (0)