Gospodarka » Żywność
Rusza kolejna kampania Wadowickich Kremówek Papieskich marki Gellwe
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Kampania swoim zasięgiem obejmie główne stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVN i Polsat oraz kanały tematyczne ściśle dopasowane do grupy docelowej. Spoty reklamowe marki Gellwe oglądać będzie można do końca kwietnia br.
Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki postrzeganej jako ekspert smacznego, zdrowego i przyjemnego gotowania i pieczenia.
W ramach kampanii, Wadowickie Kremówki Papieskie wspierane będą także działaniami w prasie kobiecej, zarówno w miesięcznikach lifestyle (Twój Styl, Pani, Świat Kobiety, Claudia i Oliwia), jak i tytułach poradnikowych i kulinarnych (Tina, Przyjaciółka, Pani Domu, Dobre Rady, Naj, Moje gotowanie).
Media zakupił dom mediowy Mindshare.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)