Firma » Reklama
Rusza nowa kampania telewizyjna d’aucy
Zobacz więcej zdjęć » |
„d’aucy – O warzywach wiemy wszystko!” to hasło najnowszej kampanii telewizyjnej d’aucy, która rozpocznie się 24 listopada br. Jej celem jest silne komunikowanie marki oraz wsparcie sprzedaży produktów firmy. Kampania promuje bogatą i różnorodną ofertę warzyw mrożonych oraz w puszkach d’aucy. W przekazie reklamowym szczególnie wyeksponowano najnowszy produkt firmy – super słodką kukurydzę d’aucy GOLD.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W kampanii wykorzystano dwa spoty reklamowe o długości 15 i 5 sekund. Kreacje są połączeniem tradycyjnych zdjęć z elementami animacji. Dynamiczne, pogodne spoty prezentują zieloną krainę zdrowych, dojrzewających w słońcu warzyw. Motywem przewodnim przekazu jest świeżość, naturalność oraz doskonały smak, które cechują wszystkie produkty d’aucy.
– Przygotowując tegoroczną kampanię reklamową chcieliśmy szczególnie zaakcentować fakt, że mrożone i apertyzowane warzywa d’aucy to zdrowe, smaczne i, co najważniejsze, naturalne produkty – mówi Monika Faliszek, Marketing Manager w firmie d’aucy Polska.
– Nasz przekaz kierujemy przede wszystkim do osób, które cenią sobie wysoką jakość, różnorodność oraz doskonały smak, a ponad to dbają o zdrowy styl życia – dodaje.
Kampania obejmie swoim zasięgiem wszystkie ogólnokrajowe kanały telewizyjne, takie jak: TVP, Polsat, TVN oraz wybrane kanały tematyczne – TVN mix i AT media. Od 24 listopada br. do końca grudnia przewidziano wyemitowanie ok. 3 000 spotów.
Działaniom reklamowym będą towarzyszyły promocje cenowe w wybranych sieciach handlowych. Firma d’aucy Polska przewidziała także dla swoich klientów animacje w wybranych sklepach, mające na celu zachęcenie konsumentów do zakupu zdrowych i naturalnych produktów marki d’aucy.
Za stworzenie kreacji reklamowych odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Zaplanowaniem kampanii oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. W zakresie działań PR kampanię wspiera Effective Public Relations.
Komentarze (0)