Firma » Reklama
Rusza nowa kampania telewizyjna d’aucy
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
„d’aucy – O warzywach wiemy wszystko!” to hasło najnowszej kampanii telewizyjnej d’aucy, która rozpocznie się 24 listopada br. Jej celem jest silne komunikowanie marki oraz wsparcie sprzedaży produktów firmy. Kampania promuje bogatą i różnorodną ofertę warzyw mrożonych oraz w puszkach d’aucy. W przekazie reklamowym szczególnie wyeksponowano najnowszy produkt firmy – super słodką kukurydzę d’aucy GOLD.
W kampanii wykorzystano dwa spoty reklamowe o długości 15 i 5 sekund. Kreacje są połączeniem tradycyjnych zdjęć z elementami animacji. Dynamiczne, pogodne spoty prezentują zieloną krainę zdrowych, dojrzewających w słońcu warzyw. Motywem przewodnim przekazu jest świeżość, naturalność oraz doskonały smak, które cechują wszystkie produkty d’aucy.
– Przygotowując tegoroczną kampanię reklamową chcieliśmy szczególnie zaakcentować fakt, że mrożone i apertyzowane warzywa d’aucy to zdrowe, smaczne i, co najważniejsze, naturalne produkty – mówi Monika Faliszek, Marketing Manager w firmie d’aucy Polska.
– Nasz przekaz kierujemy przede wszystkim do osób, które cenią sobie wysoką jakość, różnorodność oraz doskonały smak, a ponad to dbają o zdrowy styl życia – dodaje.
Kampania obejmie swoim zasięgiem wszystkie ogólnokrajowe kanały telewizyjne, takie jak: TVP, Polsat, TVN oraz wybrane kanały tematyczne – TVN mix i AT media. Od 24 listopada br. do końca grudnia przewidziano wyemitowanie ok. 3 000 spotów.
Działaniom reklamowym będą towarzyszyły promocje cenowe w wybranych sieciach handlowych. Firma d’aucy Polska przewidziała także dla swoich klientów animacje w wybranych sklepach, mające na celu zachęcenie konsumentów do zakupu zdrowych i naturalnych produktów marki d’aucy.
Za stworzenie kreacji reklamowych odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Zaplanowaniem kampanii oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. W zakresie działań PR kampanię wspiera Effective Public Relations.

Stare AGD kosztuje Polaków miliardy. Nowy raport ujawnia potencjał oszczędności
Czy zamknięcie dostępu do ulgi mieszkaniowej ograniczy zakupy inwestycyjne mieszkań
Grześki na Święta! Z nowym Mikołajem i jeszcze większą dawką luzu!
DOBRY WZÓR znów dla LAHTI PRO!
Spotkaj się z Bartłomiejem Pawłowskim, kapitanem Widzewa na Sportowym Dniu Otwartym w Łodzi
Komentarze (0)