Firma » Bankowość
Ruszył konkurs Alior Trader – do wygrania 200 000 zł
Zobacz więcej zdjęć » |
Łączna pula nagród wynosi 200 000 złotych, a na zwycięzcę, który osiągnie najwyższy zwrot z inwestycji, czeka aż 100 000 złotych. Konkursowi towarzyszy kampania reklamowa w Internecie i telewizji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Aby wziąć udział w konkursie i stanąć do rywalizacji w zmaganiach o nagrodę główną (100 tysięcy złotych) i nagrody rzeczowe (co tydzień do wygrania smartfony Sony Xperia Z), należy posiadać lub założyć rachunek Alior Trader i wypełnić krótki formularz rejestracyjny na stronie www.trader.aliorbank.pl.
Nagrody można zdobyć inwestując na rynku walutowym za pośrednictwem platformy Alior Trader, która umożliwia wybór ponad 220 instrumentów finansowych lub skutecznie polecając udział w konkursie znajomym. Zwycięzcą zostanie gracz, który najlepiej dostosuje swoją strategię oraz portfel inwestycyjny do szybko zmieniających się warunków rynkowych i tym samym uzyska najwyższy zwrot z inwestycji w okresie między 2 czerwca a 5 lipca 2013 roku. Co ważne, do konkursu można dołączyć w dowolnym momencie jego trwania.
Konkurs inwestycyjny Alior Trader jest wspierany przez kampanię reklamową, prowadzoną w Internecie i telewizji.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej został przygotowany 15-sekundowy spot reklamowy, który można oglądać w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej kanałach tematycznych (biznesowych, sportowych i motoryzacyjnych), m.in. w: TVN24, Polsat News, TVN Turbo, Polsat Sport, Canal+Sport, Orange Sport, TVP Sport, Discovery, National Geographic, BBC Knowledge, Comedy Central, History, CBS Action, Discovery World, Nat Geo Wild. Spot jest również dostępny na kanale YouTube Alior Banku - link.
Na potrzeby kampanii internetowej udostępniona została strona http://www.trader.aliorbank.pl/, gdzie znajdują się szczegóły dotyczące konkursu, platformy Alior Trader oraz informacje na temat rynku Forex. Na stronie dostępny jest także ranking online, przedstawiający wyniki najlepszych graczy w ujęciu dziennym, tygodniowym i ogólnym. Ponadto reklamy informujące o konkursie są obecne na popularnych portalach oraz w serwisach internetowych, poświęconych tematyce biznesowej i rynków finansowych.
Kampania potrwa do 16 czerwca br. Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiada Agencja PZL, a za kreacje internetowe - agencja Sympatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus.
Więcej informacji, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie: http://www.trader.aliorbank.pl/
Nadesłał:
United PR
|
Komentarze (0)