Firma » Bankowość

Ruszyła kampania przełomowej oferty kredytowej Alior Banku

W najnowszej kampanii marketingowej Alior Banku promowany jest zupełnie nowy mechanizm zniżek oferowany klientom z dobrą historią kredytową, którzy skorzystają z pożyczki gotówkowej lub kredytu konsolidacyjnego „Obniżamy oprocentowanie o 30%”.

Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana komunikacją w internecie. Jest to najsilniejsza kampania reklamowa banku w I kwartale br. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot reklamowy pt. „Inauguracja” (reklamę można obejrzeć na kanale YouTube: https://youtu.be/tAnlA9rh9ZQ) oraz jego 15- sekundowa wersja. Reklama promuje przełomową ofertę zniżek skierowaną do klientów regularnie spłacających kredyty, w ramach której Bank obniża oprocentowanie aż o 30%. 

Reklama będzie emitowana w najpopularniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w 115 kanałach tematycznych, najlepiej dopasowanych do grupy docelowej. Spot będzie towarzyszył najczęściej oglądanym i lubianym programom, np. śniadaniowym, prognozom pogody, wiadomościom sportowym, a także serialom. Tylko w lutym spot dotrze do ponad 20 mln Polaków!

Emisje reklamy w telewizji wspiera komunikacja w internecie. Obejmuje ona m.in.: działania zasięgowe pozwalające w krótkim czasie dotrzeć z ofertą do szerokiej grupy internautów oraz największe porównywarki finansowe. Kampanii towarzyszyć będą również mailingi. Po raz pierwszy zostanie w nich wykorzystana technologia umożliwiająca optymalizację kampanii w trakcie wysyłki wiadomości. Wszystkie formy reklamowe prowadzą na dedykowaną stronę, za pośrednictwem której klienci mogą złożyć wniosek online o udzielenie pożyczki lub kredytu konsolidacyjnego.

Promocję nowej oferty pożyczki wzmacniają materiały BTL w oddziałach. Ponadto reklamy pojawią się na wszystkich witrynach oddziałów oraz placówek partnerskich, na ekranach bankomatów Alior Banku oraz planszach wyświetlanych na monitorach LCD.

 

Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała Agencja PZL, a za materiały online – Agencja Artegence oraz Sympatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Spot wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

United PR

Komentarze (1)

  • avatar
    ~Tonny 2016-02-17 11:49:22

    Sami możemy sprawdzić swój BIK. Wystarczy się zarejestrować w BIK aby dowiedzieć się co wiedzą o nas banki: www.finanse365.produktyfinansowe.pl/e/lead/1149


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »