Technologie » Internet
Ruszyła nowa odsłona serwisu ingżycie.pl
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Nowa odsłona serwisu internetowego ING Życie powstała z myślą o potrzebach klientów. Prezentacja informacji jest bardziej przejrzysta i pozwala użytkownikom na swobodne i łatwe poruszanie się po stronie.
Wśród nowych rozwiązań możemy znaleźć ankietę dopasowującą ubezpieczenia, dzięki której otrzymamy propozycję ubezpieczenia najlepiej spełniającego nasze oczekiwania. Nowością jest także porównywarka produktów ubezpieczeniowych, która w jasny i zrozumiały sposób analizuje poszczególne polisy z perspektywy charakterystycznych dla nich cech. Dla osób, które chciałyby wiedzieć więcej na temat finansów osobistych, ING Życie przygotowało strefę edukacyjną. Znajdują się w niej porady oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące ubezpieczeń oraz emerytur. Odświeżona strona pozwala również na szybki kontakt z doradcami ubezpieczeniowo-finansowymi poprzez wyszukiwarkę przedstawicieli i placówek firmy, zintegrowaną z mapami Google.
„Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów postanowiliśmy wzbogacić stronę ingzycie.pl o nowe aplikacje. Mają one na celu ułatwienie wyszukiwania informacji na temat oferowanych przez nas produktów ubezpieczeniowych i emerytalnych. Serwis internetowy ma pełnić również funkcję edukacyjną w zakresie finansów osobistych, dlatego rozwinęliśmy strefę poradnikową" - wyjaśnia Łukasz Gąsiorowski, specjalista ds. rozwiązań internetowych w ING Życie. „Wierzymy, że odświeżona strona internetowa będzie odpowiadała na potrzeby użytkowników."
Praca nad aktualizacją serwisu była prowadzona w oparciu o badania użytkowników. Przed powstaniem ostatecznej wersji strony została wykonana analiza funkcjonalności, przejrzystości oraz architektury informacji.
Nowa strona internetowa ING Życie: www.ingzycie.pl
| Nadesłał:
            Multi_Communications | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)