Firma » Biznes
Rynny pod deszczem nagród
Zobacz więcej zdjęć » |
Firma Galeco pokazuje, że nawet podczas niesprzyjającej koniunktury warto dbać o klienta i potrzeby rynku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Otrzymane w ostatnim okresie nagrody, takie jak Złoty Laur Konsumenta, Solidna Firma, Firma Przyjazna Klientowi czy Gazele Biznesu potwierdzają wysiłek i dążenia polskiego producenta systemów rynnowych do podnoszenia jakości produktów i standardów obsługi klienta, stawiając Galeco na pozycji lidera w projektowaniu, produkowaniu i dystrybucji systemów odprowadzania wody deszczowej.
Galeco - poczwórnie najlepsze
W marcu 2010 roku spółka Galeco została nagrodzona Godłem Firma Przyjazna Klientowi. Program ten od siedmiu lat wyróżnia przedsiębiorstwa, które wyznają zasadę „klient nasz pan". Prestiżowy tytuł przyznawany jest firmom, dla których priorytetem jest przyjazna i profesjonalna obsługa. Kolejnym wyróżnieniem, którym poszczycić się może Galeco jest Certyfikat Solidna Firma 2009. Kapituła Programu Gospodarczo-Konsumenckiego po raz drugi przyznała firmie miano uczciwego i sumiennego przedsiębiorstwa. To szczególne wyróżnienie potwierdza innowacyjność spółki oraz zaufanie w kontaktach z klientami i kontrahentami. Jako, że spośród deszczu nagród najcenniejsze są zwykle te przyznawane przez klientów, to niezwykle ważnym wydarzeniem było odznaczenie firmy Galeco Złotym Laurem Konsumenta 2009. Medal ten odzwierciedla starania firmy w zakresie dbałości o jakość dostarczanych produktów.
Jako czołowy polski dostawca systemów odprowadzania wody deszczowej dążymy do zaspokojenia potrzeb klientów poprzez profesjonalną obsługę, zaangażowanie i entuzjazm oraz ciągłe poszukiwanie nowatorskich rozwiązań. W swojej działalności kierujemy się zasadami etyki, a zadowolenie klientów i satysfakcja pracowników są dla nas celem nadrzędnym - wyjaśnia Tomasz Piotrowski, Dyrektor Działu Marketingu i Sprzedaży Krajowej w firmie Galeco.
Dowodem na coraz mocniejszą pozycję firmy Galeco jest z kolei przyznana po raz drugi Gazela Biznesu 2008. Kapituła konkursu, przy opracowaniu opublikowanej przez Puls Biznesu listy najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce brała pod uwagę wyniki z trzech ostatnich lat działalności oraz nieskazitelną reputację, uczciwość wobec kontrahentów, pracowników i skarbu państwa.
Uzyskane certyfikaty są potwierdzeniem dbałości firmy Galeco zarówno o klienta, jak i o potrzeby rynku. Stale poszerzana oferta oraz najwyższe standardy produkcji sprawiają, że Galeco to jedyna firma rynniarska w Europie, oferująca tak wiele innowacyjnych rozwiązań. Wszystkie innowacje są opatentowane przez firmę, co sprawia, że konkurencyjni producenci wzorują się na pomysłach polskiego przedsiębiorstwa i dostosowują swoje produkty do standardów Galeco. W ostatnich dwóch latach zostały wprowadzone na rynek takie rewolucyjne rozwiązania jak: stalowe narożniki klamrowe zewnętrzny i wewnętrzny 110 mm 90 stopni, innowacyjne uszczelki o szerokości 70 mm w systemie Galeco STAL, kluczykowy system montażu w łączniku na haku i w narożnikach 90 stopni 130 mm Galeco STAL, nowoczesna technologia koekstruzji w rynnach i rurach Galeco. Dodatkowo, oferta firmy poszerzona została o narożnik regulowany w kącie 105 - 135 stopni Galeco STAL 130 mm. Jeszcze w tym roku zakończone zostaną natomiast prace nad narożnikiem regulowanym w kącie 130 stopni Galeco PVC.
Galeco sp. z o.o. to polski producent systemów rynnowych ze STALI POWLEKANEJ oraz PVC. Działa w ramach polskiej grupy biznesowej Galeco Rainwater Technology. Projektuje, produkuje i dystrybuuje systemy odprowadzania wody deszczowej od 1996, sukcesywnie zdobywając zaufanie klientów na kolejnych europejskich rynkach. W Polsce jest jednym z czołowych producentów, co potwierdza się ciągłą dynamiką sprzedaży, pozyskiwaniem nowych odbiorców oraz cyklicznie badaną i potwierdzaną satysfakcją dotychczasowych klientów. Pionierskie rozwiązania, jak choćby opatentowany kształt rynny, z wywinięciem do wewnątrz, czynią z firmy Galeco lidera innowacyjności. Charakterystyczny kształt rynny stanowi jednocześnie element logo firmy - uśmiechu zgodnego z obowiązującą w firmie maksymą: uśmiech na deszcz. Z uśmiechem dąży do sukcesów rynkowych, w czym aktywnie uczestniczy szeroko rozumiana promocja. Jednym z jej elementów jest współpraca z najsilniejszymi markami sportowymi Muszynianką w siatkówce kobiet czy Wisłą Kraków piłce nożnej.
Nadesłał:
GutPR
|
Komentarze (0)