Motoryzacja » Samochody

Samochód najbezpieczniejszym środkiem transportu w okresie pandemii

Samochód najbezpieczniejszym środkiem transportu w okresie pandemii
Zobacz więcej zdjęć »
Eksperci Automarket zwracają uwagę na zmieniającą się rolę samochodu w okresie zagrożenia epidemicznego.
W Polsce zostały właśnie wprowadzone regionalne obostrzenia związane ze wzrostem zakażeń wirusem Covid-19. Przemieszczanie się i mobilność, szczególnie w okresie letnim, są dla wielu osób kluczowym elementem codziennego funkcjonowania. Dlatego w opinii ekspertów Automarket możliwość korzystania z samochodu oznacza nie tylko niezależność i mobilność, ale w obecnych okolicznościach przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa.


Eksperci Automarket zwracają uwagę na zmieniającą się rolę samochodu w okresie zagrożenia epidemicznego. Korzystanie z własnego samochodu oznacza obecnie nie tylko niezależność i mobilność, ale przede wszystkim zmniejsza ryzyko kontaktu z osobami mogącymi być nosicielami wirusa Covid-19. Dla wielu wprowadzanie obostrzeń jest sytuacją bez precedensu, gdyż jesteśmy w środku sezonu wakacyjnego, a pełnia lata sprzyja chęci podróżowania. Wszystko na to wskazuje, że korzystanie z komunikacji publicznej i zbiorowej nie jest obecnie najlepszym pomysłem. Wiele osób nadal zbyt często lekceważy zagrożenie i nie przestrzega nakazu zakrywania nosa i ust maseczką, czy też nie utrzymuje odpowiedniej odległości od innych podróżujących, stwarzając tym samym możliwość do przenoszenia się wirusa na współpasażerów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Z naszych obserwacji wynika, że jeżeli utrzyma się tendencja wzrostowa związana z zakażaniem się wirusem Covid-19, to coraz więcej osób będzie rozważało przemieszczania się własnym lub wynajętym samochodem. Prawdopodobnie Ci, którzy do niedawna korzystali głównie z komunikacji publicznej, będą poszukiwać możliwości przesiadania się do samochodów - mówi Krzysztof Blinowski, zarządzający platformą Automarket.

Z Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli wskaźnika ilustrującego aktualne nastroje wśród Polaków, wynika że wraz z otwieraniem w czerwcu i lipcu gospodarki i stopniowym powrotem do codziennych obowiązków poprawił się nastroje konsumentów, choć nadal jeszcze daleko do poziomu optymizmu sprzed pandemii. Wielu badanych jest przekonanych o możliwej drugiej fali zachorowań. Wszystko wskazuje na to, że do czasu wynalezienia szczepionki czy też leku na Covid-19, musimy być przygotowani na większą niezależność, przede wszystkim w przemieszczaniu się, co u wielu oznacza zmianę podejścia do posiadania samochodu. Własne auto zapewni zarówno bezpieczeństwo zdrowotne, jak i niezależność, a te wartości są obecnie bardzo mocno doceniane.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Niewrzedowski

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »