Technologie » Komputery

SAP w kwadrancie liderów w dziedzinie rozwiązań do automatyzacji sprzedaży

Firma SAP AG poinformowała, że w raporcie „Magic Quadrant for Salesforce Automation”1 została umieszczona przez firmę Gartner w kwadrancie liderów. Gartner Inc. jest wiodącą firmę analityczną rynku IT.

SAP NEWSBYTE — 30.07.12 r. „Jest to potwierdzenie zaangażowania firmy SAP i obranej przez nas strategii wspierania nowoczesnych działów sprzedaży u naszych klientów — powiedział Dietmar Bohn, wiceprezes ds. rozwiązań dla biznesu w firmie SAP.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Firmy zdają sobie sprawę z konieczności wprowadzania nowych zasad sprzedaży pod kątem rosnącej świadomości klientów, którzy komunikują się ze sobą za pomocą sieci społecznościowych. Zespoły sprzedaży muszą w tej sytuacji korzystać z narzędzi zwiększających efektywność sprzedaży. Firma SAP oferuje szeroki zakres rozwiązań CRM, które udostępniają zespołom sprzedaży szczegółowe informacje o klientach, zapewniają efektywną współpracę i pełne wykorzystanie wiedzy dotyczącej technik sprzedaży oraz pozwalają błyskawicznie reagować na działania klientów i wydarzenia na rynku.

Aplikacja SAP® Customer Relationship Management (SAP CRM) stanowiąca część oprogramowania SAP® Business Suite umożliwia firmom kształtowanie doskonałych relacji z klientami i maksymalizuje efektywność każdej interakcji pomiędzy klientem a pracownikami działów sprzedaży, marketingu, usług, finansowego, kadr lub personelem zajmującym się logistyką, łańcuchem dostaw czy produkcją.

Firma SAP posiada również w ofercie autorską aplikację SAP® Sales OnDemand, wykorzystującą chmurę obliczeniową. Głównym zadaniem aplikacji jest zwiększanie efektywności sprzedaży. Rozwiązanie, które wprowadzono na rynek w połowie 2011 roku, zostało zaprojektowane z myślą o wsparciu handlowców i zwiększeniu ich efektywności dzięki mobilnemu środowisku oferującemu funkcje współpracy.

Więcej informacji na temat rozwiązań CRM firmy SAP można znaleźć w serwisie WWW Customer Experience Edge pod adresem www.360customerview.com. Szczegółowe informacje dotyczące rozwiązania SAP Sales OnDemand znajdują się w serwisie WWW pod adresem www.sales.ondemand.com. Dodatkowe informacje można też znaleźć w serwisie prasowym firmy SAP. Informacje o firmie SAP można śledzić w serwisie Twitter w wątkach @sapnews@sapcrm.

[1] Raport "Magic Quadrant for Salesforce Automation" autorstwa Roberta P. Desisto, opublikowany 18 lipca 2012 r.

Informacje o Magicznym Kwadrancie

Firma Gartner nie poleca żadnego z producentów, produktów, czy usług opisywanych w swoich publikacjach badawczych, ani nie rekomenduje użytkownikom technologii informatycznych firm, które uzyskały najlepsze oceny. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie jej analityków i nie należy ich traktować jako przedstawienia faktów. Firma Gartner nie udziela żadnych gwarancji, jawnych ani domniemanych, do swoich badań, w tym żadnych gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do konkretnego celu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

jdunin-keplicz@solskibm.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »