Technologie » Internet

„Sendit. Nadaje się najlepiej.” – nowa kampania reklamowa platformy wysyłkowej Sendit.

„Sendit. Nadaje się najlepiej.” – nowa kampania reklamowa platformy wysyłkowej Sendit.
Zobacz więcej zdjęć »
Wystartowała kampania reklamowa firmy Sendit, największej internetowej platformy usług kurierskich na rynku polskim. Działania reklamowe mają zasięg ogólnopolski i obejmują zarówno telewizję, jak i Internet.

„Nasza kampania ma za zadanie przede wszystkim zwiększenie świadomości funkcjonowania na rynku takiej usługi. Choć jest ona dostępna już od prawie pięciu lat, ciągle jeszcze istnieje spore grono osób nie wiedzących, w jaki sposób działa i jak można z niej korzystać.” mówi Wojciech Kliber, Dyrektor Zarządzający Sendit.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Akcja reklamowa jest prowadzona w tematycznych stacjach telewizyjnych. Na ekranie pojawią się zarówno spoty 30” oraz 15”. Dodatkowo działania reklamowe otrzymały wsparcie w Internecie: video online (YouTube), tematyczne portale internetowe (display), e-mailingi oraz media społecznościowe.

Za realizację spotów w telewizji odpowiedzialny jest dom produkcyjny F25. Filmy reklamowe są zrealizowane techniką poklatkową. Bohater spotu robi sztuczki z przedmiotami, które pojawiają się przed nim na biurku. Obraz spotu dopełniają słowa lektora, który za pomocą smart rymowanki wymienia powody dla których warto jest korzystać z internetowej platformy Sendit.

„Chcemy pokazać, że nadawanie przesyłek przez Sendit jest proste i nie wymaga poświęcenia dużej ilości czasu. Dodatkowo jest bardzo tanie i możliwe bez jakichkolwiek umów” – podsumowuje Wojciech Kliber.

Film można obejrzeć pod linkiem https://www.youtube.com/watch?v=wrDt6oQo8bI&feature=youtu.be

Spot „Nadaje się najlepiej” jest drugą realizacja F25 dla firmy Sendit. W ekipie produkcyjnej zaleźli się: Bartek Hławka – reżyser, operator i scenarzysta, Ola Gęca – kierownik produkcji oraz Marcin Dworucha i Katarzyna Radziszewskaja jako producenci.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Codemedia, który wygrał przetarg na obsługę mediową. Kampania reklamowa potrwa do 10 listopada 2016r.

F25 to interaktywny dom produkcyjny łączący świat filmu i Internetu. Szybko i skutecznie tworzy atrakcyjny video content i całkiem nową przestrzeń dla klientów. F25 realizuje projekty z zakresu marketingu interaktywnego jak: spoty reklamowe, filmy wirusowe, seriale interaktywne, teleturnieje, reality show, reportaże i wszystko to, co wciągnie konsumenta w interakcję. Planuje interakcje z wykorzystaniem video na stronach www, strategie dla serwisów www video, strategie marketingu wirusowego. F25 tworzy cały proces od pomysłu do finalnej realizacji przez organizację castingów, planu zdjęciowego po produkcję różnych form video.

Codemedia jest nowoczesnym, niezależnym domem mediowym koncentrującym się przede wszystkim na elektronicznych mediach – telewizji, internecie, mediach mobilnych, a także innych kanałach tradycyjnych. Firma specjalizuje się we wsparciu sprzedaży przy pomocy kanałów mediowych. Codemedia posiada wieloletnie doświadczenie w kompleksowym planowaniu kampanii telewizyjnych i onlineowych, czego efektem jest wypracowanie modeli i narzędzi maksymalizujących synergię tych kanałów.  Swoją pozycję rynkową dom mediowy buduje dzięki unikatowemu połączeniu kompetencji w zakresie mediów, outsourcingu sprzedaży i marketingu, silnego skorelowania zakupu i strategicznego planowania mediów z celami sprzedażowymi klientów.  Klienci cenią efektywność oraz wysoką jakość prowadzonych działań. Codemedia współpracuje z klientami z różnych branż i skutecznie wspiera ich sprzedaż, a wśród nich znalazły się takie firmy jak: Tesco, Polkomtel, Indykpol, 3M, Idea Bank, BIZ Bank, Robert Bosch, Olewnik, Ebay, Angelini Pharma, Praktiker, Skandia i inni. Więcej informacji: http://www.codemedia.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (1)

  • avatar
    ~Kimek 2016-11-07 09:18:16

    Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl/index.php/kampanie-reklamowe/


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »