Motoryzacja » Moto Serwis
Shell Helix z Laurem Konsumenta – Grand Prix 2015!
Zobacz więcej zdjęć » |
Laur Konsumenta to niezwykle cenna nagroda, bo przyznawana przez Klientów, w ogólnopolskim badaniu konsumenckim. O przyznaniu nagrody decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz przez ankieterów działających w najważniejszych punktach miast na terenie całego kraju. Wskazują oni najbardziej wyróżniające się na rynku produkty i marki, które są godne polecenia.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Grand Prix otrzymują produkty i marki, które odniosły sukces w trzech kolejnych edycjach plebiscytu w swojej kategorii produktowej. Shell Helix zajmował miejsca na podium przez trzy ostatnie lata, a dodatkowo w ubiegłym roku oleje silnikowe Shell Helix Ultra Professional zostały wyróżnione Odkryciem Roku.
„Dziękujemy wszystkich konsumentom, którzy tak pozytywnie ocenili markę Shell Helix, i to przez trzy lata z rzędu! Nasze produkty są wytwarzane z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, dlatego cieszymy się bardzo, że spotkały się z tak dużym uznaniem” – powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży Shell Polska.
Więcej informacji o programie „Laur Konsumenta” – tutaj.
Więcej informacji na temat olejów Shell Helix i nowej Technologii Shell PurePlus – tutaj.
O Shell
Shell jest wiodącym globalnym dostawcą środków smarnych dla samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli i maszyn przemysłowych. Najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne powstają w trzech głównych centrach badawczo-rozwojowych w Hamburgu, Szanghaju i Houston. Shell produkuje oleje w 50 blendowniach, a smary w 17 zakładach produkcyjnych na świecie, na bazie oleju powstałego z gazu naturalnego, w największej instalacji petrochemicznej zlokalizowanej w Katarze. Niezmiennie od 7 lat Shell zajmuje pierwsze miejsce wśród dostawców środków smarnych na świecie (źródło: Kline&Company).
Komentarze (0)