Firma » Biznes
Sieć KiK otworzyła sklep w Kętrzynie
Zobacz więcej zdjęć » |
Zaletą asortymentu KiK, poza dobrym stylem i wysoką jakością, jest niezmiennie niska cena.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ważnym aspektem dla właścicieli sieci KiK, którzy chcą popularyzować ideę modnych i niedrogich zakupów, jest stosunek jakości produktów do ceny. „Zgodnie z filozofią „korzystnie, modnie, z pomysłem” wychodzimy naprzeciw wymaganiom naszych Klientów, oferując im wyłącznie produkty wysokiej jakości, dostosowane do aktualnych trendów, a przede wszystkim w niskich cenach” – mówi Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny sieci KiK w Polsce i dodaje – „Liczymy na to, że z sukcesem wypromujemy również wśród mieszkańcow Kętrzyna ideę, iż atrakcyjna moda i tekstylia domowe nie muszą być drogie”.
Nowo otwarty sklep KiK zlokalizowany w Kętrzynie, w Centrum Handlowym STOP SHOP zajmuje powierzchnię 430 m2. Kolekcje odzieży i akcesoriów podzielone są tematycznie i kolorystycznie, tworząc przejrzystą ekspozycję i ułatwiając klientom przemieszczanie się po sklepie.
Sklep KiK w Kętrzynie zaprasza od poniedziałku do soboty w godzinach 9-21 oraz w niedziele w godzinach 10-20.
KiK Textil sp z o.o.
ul. Modrzewskiego 15/17
50-156 Wrocław
Telefon: + 48 (0) 71 377 44 00
Faks: + 48(0) 71 377 44 01
E-Mail: info.pl@kik-textilien.com
www.kik-textilien.com
KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 200 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier i Chorwacji.
KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.
Nadesłał:
GutPR
|
Komentarze (0)