Firma » Biznes

Sieć KiK z kolejnymi sklepami i nowym asortymentem

Sieć KiK z kolejnymi sklepami i nowym asortymentem
Zobacz więcej zdjęć »
I kwartał 2015 roku jest znaczący dla sieci KiK. Wraz z rozwojem brandu i oddaniem do użytku klientów kolejnych sklepów, właściciele wprowadzają do swojej oferty nową kolekcję odzieży.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

12 marca 2015 roku otwarte zostaną dwa nowe sklepy pod szyldem marki KiK. Portfolio firmy wzbogaci się o obiekty we Wrocławiu i Gdańsku. Ponadto, 19 marca do użytku klientów zostanie oddany sklep w Suwałkach, a 21 marca w Wieluniu. Będą to jednocześnie pierwsze firmowe salony KiK w tych miastach. KiK we Wrocławiu zlokalizowany jest w C.H. Astra, przy ul. Eugeniusza Horbaczewskiego 4/6, sklep w Gdańsku mieści się w Suchanino, przy ul. Paderewskiego 9. Salony w Suwałkach i Wieluniu są usytuowane odpowiednio w C.H. Suwałki Plaza przy ul. Dwernickiego 15 i Era Park Wieluń przy ul. Warszawskiej 10.

„Otwarcie sklepów w tych miastach to dla nas bardzo ważny krok. Wszystkie salony są atrakcyjnie usytuowane, zarówno pod względem lokalizacji wybranych przez nas obiektów handlowych, jak również tenant mix przez nie reprezentowanego” – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK i dodaje – „Istotne było dla nas posiadanie w tych miastach salonów. Decyzja o ich otwarciu oparta była na dokładnych analizach rynkowych, zależało nam bowiem na pewności, że wybrane lokalizacje spełnią nasze oczekiwania. Oferta obiektów we Wrocławiu, Gdańsku, Suwałkach i Wieluniu odpowiada nam pod wieloma względami, liczymy na duży sukces w bliskiej perspektywie czasu”.

Równie optymistyczne nastroje towarzyszą właścicielom sieci KiK w przypadku wszystkich sklepów, ponieważ zgodnie z realizowaną przez firmę strategią biznesową, otwarcie każdego nowego sklepu poprzedzają dokładne analizy rentowności i popularności danego centrum czy galerii, rozważanych jako potencjalna lokalizacja sklepu. Potwierdzenie słuszności wyborów zapewnia efektywność w biznesie i satysfakcjonujące obroty w salonach.

Właściciele sieci odzieżowej KiK, prężnie działając w Polsce, nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa. Jak zapewnia Mariusz Kulik – „Nie zamierzamy poprzestać na jednym sklepie w każdym z miast, w jakich jesteśmy obecni, dlatego we wszystkich miejscowościach cały czas aktywnie poszukujemy kolejnych obiektów, które sprawdzą się jako trafione inwestycje na nasze sklepy. Szukamy także lokali w nowych miastach, chcemy bowiem być coraz bliżej naszych klientów i stwarzać możliwość robienia zakupów w myśl idei „korzystnie, modnie, z pomysłem” mieszkańcom wszystkich województw. Bardzo ważne jest dla nas wprowadzanie udogodnień dla naszych klientów a jednym z kroków w osiąganiu tego celu jest właśnie dostępność”.

Polityka, jaką kieruje się sieć KiK zakłada również nieustanną optymalizację oferty kierowanej do klientów. Z tego względu asortyment jest regularnie poszerzany o nowe propozycje – zarówno poprzez wprowadzanie nowych grup produktów, jak też kolejnych modeli w stałych i sezonowych kolekcjach odzieży. „W połowie marca do wszystkich naszych sklepów wprowadzimy kolekcję nowych T-Shirtów, zaprojektowanych przez nasz zespół z myślą o modnych kobietach, chcących podkreślać urodę, podążających za trendami i stawiających na świeże wzory. Chcemy inspirować panie do tworzenia modnych stylizacji już od początku sezonu. Dzięki fasonom, kolorom i motywom przewodnim koszulki będą doskonałą bazą do tworzenia różnorodnych wiosennych outfitów” – mówi Mariusz Kulik, dodając – „To nie jedyna nowość, jaką będzie można zobaczyć w najbliższym czasie w sklepach sieci KiK. Sukcesywnie będą się pojawiać kolejne ciekawe i oryginalne modele odzieży dedykowanej kobietom, mężczyznom i dzieciom. Zwolennicy mody wyszukają u nas sporo perełek”.

Zaletą asortymentu sygnowanego marką KiK, poza jego estetyką i atrakcyjnym wzornictwem, jest wysoka jakość. „Szanujemy naszych klientów, dlatego proponujemy im odzież dobrze uszytą i trwałą. Przekonujemy, że w naszych sklepach dostaną ubrania nie na jeden sezon, ale i na kilka kolejnych, bo dobór tkaniny i sposób wykonania odzieży traktujemy bardzo poważnie, stawiając na wysoką jakość” – podsumowuje dyrektor sieci KiK.

Optymalna strategia biznesowa to klucz do sukcesu. Działania oparte na sprawdzonych inicjatywach i skuteczność w realizowaniu przyjętej polityki zapewniają sieci KiK fanów w całej Polsce. Jak podkreśla Mariusz Kulik – „Nie chodzi jednak o to, by ich złapać, ale by sami chcieli do nas z ochotą wracać”.


KiK Textil sp z o.o.
ul. Modrzewskiego 15/17
50-156 Wrocław
Telefon: + 48 (0) 71 377 44 00
Faks: + 48(0) 71 377 44 01
E-Mail: info.pl@kik-textilien.com
www.kik-textilien.com


KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 200 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier i Chorwacji.
KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

GutPR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »