Firma » Biznes

Sieć Kolportera liczy ponad 1000 punktów sprzedaży

Sieć Kolportera liczy ponad 1000 punktów sprzedaży
Zobacz więcej zdjęć »
Dokładnie 1002 – tyle punktów sprzedaży liczy sieć handlowa Kolportera po tym, jak w grudniu otwarto nowe saloniki prasowe i salony Top-Press. Tych pierwszych jest obecnie 813, drugich – 189.

Kolporter to nie tylko lider na polskim rynku dystrybucji prasy, firma dysponuje również znaną i cenioną ogólnopolską siecią handlową, która właśnie przekroczyła liczbę tysiąca punktów sprzedaży.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Przypomnijmy, że pierwszy własny punkt spółka otworzyła w 1994 r. w Kielcach. Wkrótce sieć handlowa Kolportera objęła całą Polskę, a punkty sprzedaży zyskały nazwę saloników prasowych. To popularne małe samoobsługowe sklepy, z wejściem do środka, oferujące m.in. prasę, papierosy, artykuły tytoniowe, doładowania prepaid, a także słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki i książki. Saloniki prasowe świadczą ponadto usługi elektroniczne, klienci mogą też na miejscu opłacić domowe rachunki.
W 2009 r. sieć handlowa Kolportera powiększyła się o salony Top-Press, które są unowocześnioną i rozbudowaną wersją saloników prasowych.
Kolporter konsekwentnie kontynuuje rozpoczętą w 2014 r. strategię polegającą na uruchamianiu nowych punktów przede wszystkim w miejscach atrakcyjnych handlowo, takich jak galerie i centra handlowe, hipermarkety i dyskonty.


W grudniu nowe Top-Pressy otwarto w Galerii Raj w Dębicy, Outlet Center w Lublinie i Galaxy Real w Szczecinie. Natomiast saloniki prasowe zostały otwarte m.in. w Galerii Młyńska w Raciborzu, Centrum Handlowym SAS w Białej Podlaskiej, a także w Galerii Grona Park i Carrefourze – oba w Zielonej Górze. Nowe saloniki wystartowały też w Gdańsku, Busku-Zdroju, Krynicy i Jaworznie.


Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, a także sieci franczyzowej Traf Press.

Biuro Prasowe Kolportera



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kolporter Biuro Prasowe

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »