Firma » Biznes
Sieć Traf Press w 2013 r. powiększy się o 200 punktów
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Traf Press wystartował 1 lutego 2012 r. i do grudnia ubiegłego roku Kolporter podpisał ok. 300 umów z handlowcami, którzy zdecydowali się przystąpić do sieci. W bieżącym roku firma zamierza podpisać kolejnych 200 umów.
– Traf Press jest ofertą kierowaną do właścicieli prywatnych punktów sprzedaży – mówi Grzegorz Fibakiewicz, wiceprezes zarządu Kolportera, odpowiedzialny za Departament Dystrybucji Prasy. – To przedsiębiorcy, którzy siłą rzeczy mają ograniczone możliwości organizacyjne, ich punkty są niewielkie, nie mogą więc konkurować z placówkami zrzeszonymi w innych sieciach handlowych. Tymczasem obecność w Traf Pressie daje im szanse na lepsze funkcjonowanie, a także, dzięki naszemu wsparciu marketingowemu i udziałowi w programach konsumenckich, na osiągnięcie dodatkowych przychodów. Nic dziwnego, że zainteresowanie współpracą jest duże.
Zasady współpracy w ramach sieci Traf Press są następujące: właściciel kiosku lub saloniku prasowego, prowadzący działalność gospodarczą i dysponujący umową najmu lokalu lub dzierżawy gruntu, zobowiązuje się sprzedawać w swoim punkcie prasę i usługi terminalowe (doładowania prepaid, akceptacja kart płatniczych, opłacanie rachunków) dostarczane wyłącznie przez Kolportera. Może również zaopatrywać się w tej spółce w produkty FMCG, a więc papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne, karty prepaidowe, słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki.
Wszystkie punkty handlowe, zrzeszone w sieci, posiadają wspólną identyfikację wizualną i są oznaczone logiem Traf Press.
Jak podkreśla Grzegorz Fibakiewicz, Kolporter stawia przede wszystkim na dobre lokalizacje – w atrakcyjnych handlowo miejscach, pozwalających na efektywną działalność punktów zrzeszonych w sieci Traf Press.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|
Komentarze (0)