Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
Skycop walczy o prawa pasażerów PLL LOT
21 kwietnia pracownicy PLL LOT podejmą decyzję o ewentualnym strajku podczas długiego weekendu majowego. Protest pracowników ogłoszony na tydzień przed zaplanowanym urlopem może zrujnować plany Polaków planujących wyjazd na majówkę. Niestety, strajki uznawane są za „okoliczności nadzwyczajne”, więc za opóźnione lub odwołane loty pasażerom nie będą wypłacone odszkodowania.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Strajki personelu linii lotniczych w żadnym wypadku nie powinny być uznawane za okoliczność nadzwyczajną. Stanowią one jedynie wymówkę dla przewoźnika, który chce uniknąć wypłaty rekompensat dla pasażerów” – mówi Marius Stonkus, prezes Skycop. „Rozumiemy pracowników, którzy domagają się sprawiedliwego wynagrodzenia za swoją pracę. Mamy nadzieję że zarząd PLL LOT stanie po stronie pasażerów i zdoła porozumieć się ze związkami zawodowymi” – dodaje Stonkus.
Skycop aby zwrócić uwagę na problem pasażerów LOT umieścił billboard naprzeciwko siedziby przewoźnika przy ul. Komitetu Obrony Robotników. Jednocześnie z inicjatywy Skycop zbierane są podpisy pod petycją do Komisji Europejskiej. Celem petycji jest skłonienie władz UE do przyjrzenia się przepisom i nałożenia obowiązku wypłaty odszkodowań za opóźnienia i odwołania lotów spowodowane strajkami. Dokument można podpisać pod adresem:
https://secure.avaaz.org/en/petition/European_Commission_president_JeanClaude_Juncker_European_Parliament_pre_Skycopcom_Passengers_caught_up_in_flight_distur/?cQRoRmb.
Nadesłał:
MultiComm
|
Komentarze (0)