Firma » Biznes

„Słońce po turecku” – program zakupowy dla kontrahentów Kolportera

Po raz siódmy Departament Dystrybucji FMCG Kolportera organizuje dla swoich kontrahentów program zakupowy. Najnowszy nazywa się „Słońce po turecku”, a nagrodą dla najlepszych będzie tygodniowy wyjazd do Turcji.

Program „Słońce po turecku” wystartował 18 czerwca i potrwa do 31 sierpnia 2012 r. W tym  czasie kontrahenci współpracujący z Departamentem Dystrybucji FMCG Kolportera będą zbierali punkty za kupowane towary. Punktacją objęte są m.in. produkty marek własnych Kolportera, w tym Dobry Wybór i Tabu, oraz artykuły innych producentów.

Nagrodą dla kontrahentów, którzy uzyskają największą liczbę punktów, będzie tygodniowy pobyt na Riwierze Tureckiej, w pobliżu miasta Alanya. – Chcemy, aby podczas tego wyjazdu nasi kontrahenci odpoczęli i zintegrowali się, a jednocześnie jeszcze lepiej poznali Kolportera – firmę, z którą na co dzień współpracują – mówi dyrektor handlowy spółki, Krzysztof Żądło.

Programy zakupowe dla handlowców zaopatrujących się w produkty FMCG z oferty dystrybucyjnej Kolportera organizowane są od 2008 roku. Za każdym razem nagrodą był wyjazd kilkudziesięcioosobowej grupy w egzotyczny region świata. Najaktywniejsi kontrahenci odwiedzili Maroko, Wyspy Kanaryjskie, Cypr, Ibizę, Sri Lankę, a ostatnio Kenię. Teraz przyszedł czas na Turcję.

Biuro Prasowe Kolportera



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kolporter Biuro Prasowe

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »