Gospodarka » Przemysł
SPEC zmienia nazwę na Dalkia Warszawa
Zobacz więcej zdjęć » |
Lider na stołecznym rynku i jedno z najbardziej liczących się europejskich przedsiębiorstw ciepłowniczych zmienił nazwę. Nowa identyfikacja wizualna i nazwa firmy zostały oficjalnie zaprezentowane 11 października br. na konferencji prasowej, która odbyła się
w trakcie IX Kongresu Nowego Przemysłu w Warszawie. Działania rebrandingowe obejmą zmianę logotypu oraz nazwy na Dalkia Warszawa na wszystkich nośnikach, na których do tej pory widniał znak firmowy SPEC. Klienci Spółki zostali poinformowani o zmianie za pomocą bezpośredniej korespondencji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zmiana logotypu i nazwy symbolizuje rozpoczęcie nowego etapu w historii stołecznego ciepłownictwa. Dalkia budzi uznanie i jest rozpoznawalna na całym świecie jako globalny lider w dziedzinie usług energetycznych. Będziemy dalej rozwijać warszawskie sieci ciepłownicze i świadczyć usługi najwyższej jakości dla miasta i wszystkich naszych klientów. Wierzymy, że działalność Dalkii w Warszawie wzmocni wizerunek stolicy wśród innych zagranicznych inwestorów - powiedział Michał Machlejd, Prezes Zarządu Dalkia Warszawa.
Znak firmowy Dalkii Warszawa nawiązuje do globalnego logotypu marki Dalkia, który powstał w latach 90 XX wieku w skutek połączenia się największych francuskich spółek ciepłowniczych. Wtedy to wybrano nazwę „Dalkia", która wymawia się identycznie
w każdym języku i opracowano logo w kolorach ciepła, układem przypominające palnik
w kotle gazowym.
Grupa Dalkia, poprzez swoją spółkę Dalkię Warszawa, zapewni stolicy modernizację
i dalszy rozwój sieci ciepłowniczej, klientom dalszy wzrost jakości świadczonych usług grzewczych i nowe, innowacyjne produkty, a pracownikom stabilne zatrudnienie
i możliwość rozwoju w międzynarodowej grupie.
Pragniemy zapewnić, że dotychczasowa, skuteczna polityka prowadzona przez SPEC będzie kontynuowana. Poprzez połączenie umiejętności pracowników z doświadczeniami, które Dalkia zbiera na całym świecie, będziemy mogli zaoferować Warszawiakom zupełnie nową jakość w usługach grzewczych - powiedział Wiceprezes Dalkia International na Europę Środkową, Jean-Michel Mazalèrat.
*****
Dalkia Polska to największy prywatny operator sieci ciepłowniczych
w Polsce oraz trzeci co do wielkości aktor na rynku kogeneracji poprzez elektrociepłownie w Łodzi i Poznaniu. Ponad 6000 pracowników Dalkii zarządza w 40 polskich miastach 3350 km miejskich sieci ciepłowniczych, 4290 MW mocy cieplnej i 820 MW mocy elektrycznej i 75 MW mocy chłodu. W 2011 roku firma osiągnęła 2,5 mld zł przychodów.
Od 15 lat Dalkia buduje długotrwałe relacje z samorządami i wspiera zrównoważony rozwój polskich miast. Firma aktywnie uczestniczy w działaniach miast na rzecz polepszenia jakości powietrza poprzez ciągłe zwiększanie efektywności instalacji a także sukcesywne wprowadzanie biomasy do koszyka paliw. Na oczekiwania swych klientów Dalkia odpowiada dostarczając kompleksowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb, zapewniające komfort, efektywność i bezpieczeństwo energetyczne.
Dalkia to spółka-córka Veolii Environnement i EDF. Jako światowy lider
w dziedzinie usług energetycznych opracowuje innowacyjne rozwiązania, które służą zrównoważonemu rozwojowi miast i przedsiębiorstw. Na tle ogólnej sytuacji zmian klimatycznych, wyczerpywania się zasobów naturalnych i niestabilnych cen Dalkia proponuje klientom umiejętności swoich ekspertów w zakresie projektowania i realizacji bardziej ekologicznych i ekonomicznych systemów energetycznych, a także ich eksploatacji. Dalkia zatrudnia ponad 52 000 osób w 40 krajach. W 2011 r. obroty firmy wyniosły 8,3 miliarda euro. Strona internetowa: www.dalkia.com
Osoby do kontaktu
Magdalena Kempiński, Dalkia Warszawa
+48 516 141 414
mkempinski@dalkia.pl
Marcin Kłódkiewicz, United PR
+48 600 566 262
m.klodkiewicz@unitedpr.pl
Nadesłał:
United PR
|
Komentarze (0)