Firma » Praca
Stacja telewizyjna Tele5 i Polonia1 wzmocniła dział marketingu
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Dominika Rejmer dołączyła do działu marketingu obejmując stanowisko Specjalisty ds. PR w stacji Tele5 oraz Polonia1. Będzie odpowiadała za działania public relations, komunikację korporacyjną, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, relacje z mediami, organizację wydarzeń specjalnych oraz społeczną odpowiedzialność firmy. W latach 2006-2010 pracowała jako Starszy specjalista ds. marketingu i PR/Dyrektor zarządzający w agencji Flash PR, w której była odpowiedzialna za kontakt z mediami, działania reklamowo-promocyjne, tworzenie i realizację strategii marketingowych/PR/komunikacyjnych/sponsoringowych oraz organizację wydarzeń specjalnych.
Wcześniej współpracowała z AM Art-Media Agencja PR na rzecz takich klientów jak: Prokom Software, Prokom Investments, Bouyges Polska, Arval Polska, EADS, Pizza Dominium, Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych.
Krystian Rafał Cieślak objął stanowisko Specjalisty ds. Promocji telewizji Tele5 oraz Polonia1. Jest to nowe stanowisko w strukturach firmy. Do jego obowiązków należeć będzie promocja stacji oraz nowych programów, patronaty medialne, działania reklamowe i wizerunkowe, akcje specjalne. Cieślak współpracował dotychczas z polskim oddziałem Martin Braun Group. Wcześniej pracował m.in. w Grupie medialnej TIME (Sieć VOX FM), Polskim Radiu BIS/Euro, AdRem PR, PRIMUM PR, Media TV Plus, Link PR & Marketing Projects oraz Agencji Harder& Harder.
| Nadesłał:
            drejmer | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)