Gospodarka » Narzędzia

Stanley – mistrzostwo Polski w klasie narzędzi ręcznych

Stanley – mistrzostwo Polski w klasie narzędzi ręcznych
Zobacz więcej zdjęć »
Co druga osoba oddająca głos na narzędzia ręczne w tegorocznej edycji programu Laur Konsumenta wskazała narzędzia ręczne Stanley jako najlepsze na rynku.
W tegorocznej, dziewiątej już edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów, marek i usług marka Stanley uzyskała największą liczbę głosów w kategorii narzędzia ręczne i tym samym zdobyła trzeci z rzędu Złoty Laur Konsumenta oraz Laur Konsumenta Grand Prix. W tym roku Stanley otrzymał ok. 59% głosów w swojej kategorii i tym samym został ponownie uznany najpopularniejszą i najchętniej polecaną marką narzędziową w Polsce.

„Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim, którzy oddali swój głos na markę Stanley" - powiedział Grzegorz Gofryk, Specjalista ds. Marketingu marki Stanley w Stanley Black & Decker Polska. „Laur Konsumenta jest dla nas szczególnie ważnym wyróżnieniem gdyż odzwierciedla opinię klientów korzystających z narzędzi Stanley w pracy i w domu. A to właśnie ich zdanie jest dla nas najważniejsze."

Stanley, światowy lider technologiczny w produkcji narzędzi, posiada w swojej ofercie kilkadziesiąt tysięcy narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Jednym z najbardziej znanych, obecnych niemal w każdym domu, jest miara zwijana z systemem blokującym w charakterystycznym kształcie litery D. Miara PowerLock, wynaleziona przez Stanleya 50 lat temu, sprawdziła się nie tylko w codziennym życiu, ale także na księżycu, dokąd w 1969 roku poleciała wraz z załogą lądownika Apollo 11. Do innych sztandarowych i zarazem niezastąpionych narzędzi firmy należą noże z łamanym ostrzem, poziomice oraz kufry i skrzynie na kołach.

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt, którego efektem jest wyłanianie najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Co roku, w każdej kategorii prowadzony jest plebiscyt na grupie min. 800 respondentów. W 2013 roku, w kategorii narzędzia sondaż przeprowadzono wśród 944 respondentów. Głosy zbierane były za pośrednictwem sond internetowych oraz drogą telefoniczną.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »