Moda » Odzież
Stylizacje Black&White nie tylko na maturę
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nie tylko sezon matur rządzi się swoimi prawami, które wymagają eleganckiego i stonowanego stroju. Takie stylizacje przydadzą się również podczas oficjalnych spotkań i imprez. Czasem jednak charakter sytuacji pozwala na przełamanie prostej formy, pozostawiając miejsce na wprowadzenie odrobiny ekstrawagancji. Wówczas możemy sięgnąć po printy, geometryczne wzory lub linie.
Ulubione połączenie kolorystyczne Coco Chanel niezmiennie święci triumfy w największych domach mody. Ponadczasowy zestaw staje się jednak coraz częściej inspiracją dla projektantów do tworzenia intrygujących, nieszablonowych kreacji, w których wykorzystywane są oryginalne dodatki, aplikacje lub neonowe kolory. Przełamanie klasyki sezonowymi trendami może zaowocować naprawdę niepowtarzalną stylizacją, której drobne zdobienia nie ujmą uroku, ale dodadzą lekkości i dystansu.
Za sprawą neonowych szpilek, które świetnie komponują się zarówno z białymi, jak i czarnymi sukienkami i spodniami, oryginalnej kopertówki lub biżuterii z powodzeniem ożywimy look Black&White.
KiK Textil sp z o.o.
ul. Modrzewskiego 15/17
50-156 Wrocław
Kontakt:
Telefon: + 48 (0) 71 377 44 00
Faks: + 48(0) 71 377 44 01
E-Mail: info.pl@kik-textilien.com
www.kik-textilien.com
KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 200 sklepów na terenie: Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Polski.
KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.
Nadesłał:
GutPR
|
Komentarze (0)