Technologie » Internet
Świat sklepami stoi
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
A zapisywano się na wszystko co było dostępne w nadziei, że ową zdobycz da się zamienić na coś odpowiedniejszego. Takie drobne wymiany między ludźmi odbywały się już na poziomie kartek. Ten, kto nie palił papierosów z chęcią oddawał swoje przydziały na tytoń temu, kto oferował swoje kartki na np.: cukier (którego nie potrzebował w dużych ilościach), rodziny z dziećmi pozbywały się przydziałów na mocne trunki w zamian za te ‘mięsne’. Zasada ‘każdemu po równo’ nie sprawdzała się i obywatele sami dzielili się uwzględniając własne potrzeby.
Tuż po drugiej wojnie światowej za szczęśliwego mógł uważać się każdy, komu udało się uchronić przed wrogiem część swojego inwentarza. To właśnie ludzie ze wsi mieli lepsze warunki przetrwania, niż ci w miastach. Rolnicy i hodowcy posiadali stały dostęp do żywności, nawet jeżeli było jej mało. Miastowi nie mieli tyle szczęścia i bywało, że jedyny sklep z jedzeniem znajdował się na drugim końcu miasta. Zrobienie zakupów było jednoznaczne z całodniową wyprawą do innej dzielnicy (przeważnie pieszo).
Dzisiaj reklamy sklepów atakują nas z każdej strony. Billboardy, ulotki, akcje promocyjne, reklamy w gazetach, telewizji, na tramwajach, w sieci... gdzie tylko się da. Ilość pasaży i centrów handlowych jest gigantyczna, a każde z nich wręcz bije się o klienta kusząc obniżkami, wyprzedażami, lub wprowadzając programy lojalnościowe. Jeżeli dodamy do tego e-sklepy, to wynik będzie wielokrotnie wyższy, ponieważ wirtualne sklepy nie muszą mieć swoich stacjonarnych odpowiedników. Aby się o tym przekonać, wystarczy poszperać w google. Zakupy zdalne są wygodne i nie wymagają żadnego wysiłku, stania w kolejkach, dają możliwość dłuższego zastanowienia się- właśnie dlatego stały się tak popularne i błyskawicznie zdobyły serca tych, którzy nie mają swobodnego dostępu do sklepów specjalistycznych.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
brenna
|
Komentarze (0)