Firma » Biznes
Sylwia Bilska nowym General Manager w Edenred Polska!
Edenred to silna, innowacyjna marka na rynku globalnym. Łączy 830.000 klientów korporacyjnych, 47 milionów użytkowników i 1,7 milionów partnerów afiliacyjnych w 46 krajach, z czego aż w 17 z nich pozostaje niezmiennie liderem świadczeń e-płatniczych dla pracowników firm. Tylko w roku 2018 Grupa Edenred zarządzała 2,5 miliarda transakcjami, głównie za pośrednictwem aplikacji obilnych, platform internetowych i kart przedpłaconych, generując ponad 28 miliardów Euro obrotu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W Polsce, potencjał rozwoju firmy w środowisku nowych technologii i skala zasięgu naszych rozwiązań nie zostały jeszcze w pełni wykorzystane, uważa Sylwia Bilska, General Manager Edenred Polska. To właśnie moja misja, aby poprzez rozwój innowacyjnych rozwiązań digitalowych w zakresie benefitów pracowniczych zbudować przewagę konkurencyjną na rynku, a tym samym zwiększyć rozpoznawalność marki wśród potencjalnych klientów firmy.
Sylwia Bilska jest managerem, z ponad 15 letnim doświadczeniem zawodowym na rynkach rozwiniętych i rozwijających się w marketingu, sprzedaży i strategii
firm. Pełniła funkcje kierownicze dla wielu firm z branży new tech, FMCG i retail, wśród nich m.in. Avon Cosmetics, Oriflame, Philip Morris Interational, PayU oraz
Tesco Central Europe. Prawnik z wykształcenia, absolwentka MBA na Uniwersytecie w Bradford. Nagrodzona tytułem Digital Champion przez Forum Liderów Cyfrowego Biznesu.
O Edenred Polska…
Edenred w Polsce działa od ponad 20 lat. Misją Spółki jest zapewnienie kompleksowych i efektywnych rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów, stawiając sobie ten sam cel: satysfakcja i przyjemne codzienne życie. Edenred Polska dostarcza bezkonkurencyjne produkty i usługi oraz szybki i niezawodny serwis w obszarach motywacji i angażowania pracowników, budowania lojalności w biznesie i zwiększania sprzedaży na rynku B2B2C. Edenred oferuje rozwiązania w ramach dwóch linii biznesowych:
- motywacja pracowników i świadczenia pozapłacowe,
- budowania lojalności w biznesie i zwiększania sprzedaży na rynku B2B2C.
Więcej informacji o firmie na stronie www.edenred.pl
Nadesłał:
edenred polska
|
Komentarze (0)