Firma » Bankowość
T-Mobile Usługi Bankowe nagrodzony za bankowość mobilną w konkursie „Gazety Bankowej”
W konkursie „Gazety Bankowej” promowane są firmy i instytucje, które w poprzednim roku wyróżniły się szczególnymi osiągnięciami w obszarze nowoczesnych i innowacyjnych technologii. Kapituła konkursu, którą tworzą eksperci z poszczególnych kategorii, docenia produkty, usługi i rozwiązania IT, które miały istotny wpływ zarówno na funkcjonowanie firmy czy instytucji, jak i jej otoczenie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas gali „Techno Biznes”, która odbyła się 5 kwietnia 2017 r. w Warszawie. W imieniu T-Mobile Usługi Bankowe nagrodę odebrała Magdalena Proga-Stępień, dyrektor Departamentu T-Mobile Usługi Bankowe.
– Nagroda „Lider 2016” za bankowość mobilną T-Mobile Usługi Bankowe to docenienie pracy całego zespołu przy jednym z najbardziej zaawansowanych rozwiązań mobilnych na rynku. Jest ono jednocześnie bardzo proste i intuicyjne w obsłudze, spójne z logiką nawigacji systemów Google Android i Apple iOS. Nasza aplikacja pozwala na łatwiejsze i wygodniejsze bankowanie niż na komputerze, oferując wszystkie niezbędne funkcjonalności bez potrzeby przełączania się do bankowości internetowej – mówi Magdalena Proga-Stępień.
T-Mobile Usługi Bankowe udostępnił nową bankowość mobilną w październiku 2016 r. Aplikacja została stworzona w myśl zasady „Mobile first”, dzięki czemu pozwala wykonać na telefonie nawet najbardziej skomplikowane operacje bankowe. W swoim rozwiązaniu mobilnym bank zawarł nowoczesny design, funkcjonalność oraz usługi daleko wykraczające poza standardy rynkowe. W telefonie można zrealizować wszelkie czynności, m.in.: otworzyć konto, zamówić kartę, czy obsłużyć konto firmowe. Najczęściej wykorzystywane przez użytkowników funkcje np. sprawdzenie stanu konta i ostatnich transakcji są dostępne bez logowania do aplikacji, tuż po jej włączeniu. Aplikacja nie tylko wykorzystuje nowoczesne rozwiązania, ale również wyróżnia się zupełnie nowym wyglądem, opartym o natywny interfejs. Dzięki temu udało się zapewnić pozytywny „user experience”.
Nadesłał:
United PR
|
Komentarze (0)