Technologie » Komputery
Targi Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce rozwija swoją działalność z Microsoft Dynamics CRM
Targi Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce działa na rynku od 2007 roku, ułatwiając polskim firmom udział w imprezach organizowanych przez jednego z największych na świecie organizatorów targów branżowych. W związku z dynamicznym rozwojem oraz stałym pozyskiwaniem nowych kontrahentów, firma potrzebowała spójnego systemu pozwalającego na gromadzenie i efektywne przetwarzanie informacji o wystawcach, odwiedzających i mediach, a także narzędzia do zarządzania kontaktami. Ważna była też integracja systemu z portalem dla kontrahentów i odwiedzających.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Organizacja zdecydowała się na implementację systemu Microsoft Dynamics CRM Online oraz wybór firmy Intersys na partnera wdrożeniowego. Kluczowym elementem wdrożenia była integracja rozwiązania z internetowym portalem dla kontrahentów i odwiedzających, który umożliwia przeglądanie informacji na temat uczestników, wykupienie karty wstępu na konkretne targi oraz zadawanie pytań dotyczących wyjazdu na wybraną imprezę.
Microsoft Dynamics CRM Online usprawnił szereg działań realizowanych przez placówkę, takich jak procesy obsługi wystawców, sprzedaży biletów, obsługi wyjazdów czy wsparcia relacji z mediami. Ważnym usprawnieniem okazało się także zwiększenie efektywności zarządzania projektami, skrócenie czasu przygotowania raportów ze zrealizowanych imprez targowych oraz kompleksowa obsługa fakturowania kart wstępu i wyjazdów.
- Dzięki funkcjonalnościom systemu Microsoft Dynamics CRM, jak również rozwiązaniom specjalnie zaprojektowanym przez firmę Intersys, wyraźnej poprawie uległa obsługa potencjalnych wystawców i odwiedzających targi. Zastosowanie zintegrowanego rozwiązania wpłynęło również na szybsze przetwarzanie danych oraz na ich większą spójność - komentuje Piotr Łukaszewicz, Oficjalny Przedstawiciel Messe Frankfurt Gmbh w Polsce.
Targi Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce zyskały narzędzie umożliwiające dokonywanie segmentacji kontrahentów według wielu wybranych przez siebie kryteriów, a także hierarchizacji potencjalnych wystawców i odwiedzających w zależności od wyspecjalizowanych parametrów oraz obecności na zrealizowanych już imprezach targowych. Dzięki temu organizacja zyskała możliwość lepszego dopasowania wysyłanych informacji do poszczególnych grup potencjalnych klientów, a także zapewnienia kontrahentom obsługi na najwyższym poziomie.
- Uwzględniając dane dostępne w systemie CRM dotyczące uczestnictwa naszych kontrahentów w poszczególnych imprezach targowych, możemy lepiej zaplanować sposób komunikacji z klientami, dopasowując go do ich potrzeb, i dotrzeć do naszych odbiorców z bardziej spersonalizowaną ofertą. Takie podejście nie tylko wzmacnia nasze relacje z dotychczasowymi partnerami, ale również ułatwia pozyskiwanie klientów z konkurencyjnych targów - przyznaje Piotr Łukaszewicz.
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest liderem branży nowych technologii - dostawcą produktów i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych. Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft jest system operacyjny Windows. Jego najnowsza wersja - Windows 8 to pierwszy w pełni dotykowy system operacyjny Windows, który działa na klasycznych komputerach, ale także urządzeniach z ekranami dotykowymi, w tym również na tabletach. Wraz z premierą Windows 8 Microsoft wprowadził na rynek również pierwszy komputer sygnowany własnym logo - Microsoft Surface. System operacyjny Windows dostępny jest również w wersjach na platformę mobilną - Windows Phone oraz platformę serwerową - Windows Server. Kluczową pozycję w portfolio Microsoftu zajmuje również Microsoft Office, powszechnie używany zestaw aplikacji wspierających komunikację i produktywność. Ponadto w ofercie spółki znajdują się również rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics.
Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań dostarczanych w formie usług w modelu cloud computing, i jako jedyny dostawca posiada w pełni kompleksową ofertę zarówno aplikacji, infrastruktury, jak i platformy programistycznej w formie usług w chmurze obliczeniowej. Rozwiązania chmurowe oferowane przez Microsoft mogą być dostarczane klientom w modelu chmury publicznej, jak np. usługa Office 365 czy Windows Azure, ale również w modelach chmury prywatnej oraz hybrydowej, która jest połączeniem obu poprzednich modeli dostosowanym do potrzeb klienta.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce.
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com
Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com
Patrycja Buks
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-pabuks@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|
Komentarze (0)