Firma » Reklama

Think Kong dla EURORabat

Agencja interaktywna Think Kong (www.thinkkong.pl), na zlecenie Sukces Fee Polska opracuje strategię reprezentacji w Internecie marki EUROrabat – ogólnopolskiego systemu kart rabatowych.

W ramach rozpoczynanego projektu wykonuje m.in. audyt usability oraz plan optymalizacji serwisu informacyjnego EUROrabat, kreacje na potrzeby nowego serwisu B2B.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Success Fee Polska Sp. z o.o. jest firmą zajmującą się tworzeniem i wdrażaniem rozwiązań marketingowych wykorzystujących nowatorskie metody komunikacji. Jest administratorem programu lojalnościowego EUROrabat. Współpraca z firmą Success Fee odbywa się na dwóch płaszczyznach. Pierwsza to wspólne wdrażanie projektu przez Success Fee Polska i Partnerów. Dotyczy ona rozwiązań z obszaru marketingu relacyjnego i wspiera relacje z klientami oraz sprzedaż. Drugi obszar to współpraca dotycząca rozwiązań HR z kategorii Employer Branding.

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations (www.onboard.pl) i agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl).



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »