Firma » Reklama
Think Kong dla EURORabat
W ramach rozpoczynanego projektu wykonuje m.in. audyt usability oraz plan optymalizacji serwisu informacyjnego EUROrabat, kreacje na potrzeby nowego serwisu B2B.
Success Fee Polska Sp. z o.o. jest firmą zajmującą się tworzeniem i wdrażaniem rozwiązań marketingowych wykorzystujących nowatorskie metody komunikacji. Jest administratorem programu lojalnościowego EUROrabat. Współpraca z firmą Success Fee odbywa się na dwóch płaszczyznach. Pierwsza to wspólne wdrażanie projektu przez Success Fee Polska i Partnerów. Dotyczy ona rozwiązań z obszaru marketingu relacyjnego i wspiera relacje z klientami oraz sprzedaż. Drugi obszar to współpraca dotycząca rozwiązań HR z kategorii Employer Branding.
Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations (www.onboard.pl) i agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl).
Montaż okien z podwaliną – fundament trwałości i szczelności
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Komentarze (0)