Zdrowie » Uroda
TOUS kontynuuje kampanię Czułe Historie
Zobacz więcej zdjęć » |
Po sukcesie pierwszego Fashion Clipu marki – Czułe Historie Nº1, TOUS z okazji Walentynek przygotował kolejny odcinek, w którym odkrywamy dalszy ciąg miłości pomiędzy parą z pierwszej części. Nowy spot również został wyreżyserowany przez Victora Carrey’a. Jego celem było utrzymanie spójności wizualnej i estetycznej z pierwszym clipem, który wprowadzał kampanię. Pierwsza Czuła Historia miała otwarte, niedopowiedziane zakończenie, w którym bohaterowie oddalali się od siebie w tańcu. Wielu fanów marki zadawało sobie wtedy pytanie o zakończenie historii. Czy to oznaczało rozstanie? Czy wrócą do siebie?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Druga część po raz kolejny ma otwarte zakończenie, które pozostawione jest do interpretacji widza, przywołując wspomnienia zakończeń znanych z klasycznego kina romantycznego. Głównym bohaterem jest tutaj ujmujący i czarujący Will Chitty.
Obejrzyj spot: www.tous.com lub na https://www.youtube.com/user/tousjewelry
Kampania prasowa TOUS
Z okazji Walentynek marka TOUS wydała specjalnie zaprojektowaną linię biżuterii w formie serca z wykorzystaniem słowa LOVE jako motywu przewodniego. Sesja zdjęciowa do kampanii reklamowej została wykonana przez fotografa mody Daniela Riere.
Kampania prasowa będzie prowadzone m.in. w magazynach z segmentu people (Gala, Viva, Show), a także tygodnikach Wprost i Newsweek (ten ostatni także w wersji cyfrowej). Za zakup mediów i koordynację działań na polskim rynku odpowiada UM. Nad sprawnym przebiegiem kampanii czuwa: Elżbieta Kręt, Group Account Director UM wraz z zespołem.
###
UM jest domem mediowym – częścią międzynarodowej sieci Interpublic Group of Companies. UM całościowo planuje i realizuje proces komunikacji mediowej.
Nadesłał:
MultiComm
|
Komentarze (0)