Rozrywka » Rozrywka

Tradycja, profesjonalizm, różnorodność

Tradycja, profesjonalizm, różnorodność
Zobacz więcej zdjęć »
„Rozrywka”, ukazuje się na rynku od 52 lat. Na łamach współczesnej „Rozrywki” można znaleźć wszelkiego typu zadania szaradziarskie – od najpopularniejszej zwykłej krzyżówki, po wysmakowane szarady i rebusy.

Jedyny na rynku dwutygodnik szaradziarski „Rozrywka”, ukazujący się od 52 lat, jest naturalnym kontynuatorem polskich tradycji „łamania głowy”, zapoczątkowanej przez „Rozrywkę” z początku ubiegłego wieku, wydawanej przez warszawski Klub Szaradzistów. Na łamach współczesnej „Rozrywki” można znaleźć wszelkiego typu zadania szaradziarskie – od najpopularniejszej zwykłej krzyżówki, po wysmakowane szarady i rebusy - podaje blog rynekprasowy.pl.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Rozrywka” to także wylęgarnia nowych pomysłów krzyżówkowych. To właśnie na jej łamach debiutowała, jakże popularna dzisiaj, „jolka”. Także intrygujące „z przymrużeniem oka” czytelnicy tego tytułu mogli rozwiązać jako pierwsi. A do tego autorzy: pomysłowi, perfekcyjni, profesjonalni. Wielu czytelników podkreśla, że „Rozrywka” i jej siostrzane wydawnictwa są dziś jedynymi świadomie redagowanymi czasopismami z krzyżówkami. To na ich łamach można znaleźć zadania nawiązujące do aktualnych wydarzeń, rocznic, czy biografii wielkich ludzi.

„Rewia Rozrywki”

Takie właśnie zadania ukazują się na łamach „Rewii Rozrywki”, w której można było rozwiązać krzyżówkę o Kabarecie Starszych Panów, Marilyn Monroe czy twórczości Pabla Picasso. Można było też bawić się zestawem różnorodnych zadań na temat „Od stolarza do cesarza” czy „Anioł i diabeł”. Za pośrednictwem „Rewii Rozrywki” można poznać sylwetki autorów (zdjęcie i notka biograficzna), dowiedzieć się, co rozwiązywali nasi pradziadowie (zadania z myszką), a także samemu „pofiglować” ze słowami w stałym rewiowym konkursie „Figlaszki”.

„Rozrywka Magazyn”

„Rozrywka Magazyn” wiele lat temu zaproponowała swoim czytelnikom zabawę w wymyślanie krzyżówki z przymrużeniem oka. Zabawa się spodobała i do dziś, co miesiąc, ukazuje się krzyżówka ułożona przez czytelników. A oprócz tej krzyżówki cała gama różnych zadań, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie.

„Rozrywka Jolki”

„Rozrywka Jolki” – krzyżówka, która bije dziś rekordy popularności – została wymyślona właśnie w tej redakcji. Zarówno sam pomysł takiego wpisywania wyrazów do diagramu, jak i nazwa JOLKA, zapożyczona została od szaradziarskiego pseudonimu pierwszej autorki tych zadań. Co miesięczny zbiór najlepszych „jolek” zadowoli najwybredniejszych entuzjastów tych zadań.

Rozrywka do Podróży”

„Rozrywka do Podróży” przeznaczona jest dla wielbicieli dobrych, ale łatwych tradycyjnych krzyżówek. Takich, które można rozwiązać w czasie podróży lub na plaży. A ponadto w każdym numerze specjalna wkładka dla członków Klubu Rozrywki. W tym biuletynie klubowym zamieszczane są odpowiednio dobrane zadania konkursowe dla klubowiczów.

„Rozrywka od A do Z”

Dla zupełnie innego czytelnika jest przeznaczona „Rozrywka od A do Z”. Zamieszczane są w niej ambitne zadania dla wytrawnych szaradzistów, którzy chcą zmierzyć się z prawdziwym przeciwnikiem i mieć ciężki orzech do zgryzienia. Dla nich hocki-klocki – krzyżówka z łamów „Rozrywki od A do Z” – to prawdziwy cymes.

„Rozrywka dla Każdego”

„Rozrywka dla Każdego”, zgodnie ze swym tytułem, znajdzie uznanie wśród początkujących „rozwiązywaczy”, jak i osób biegłych w tej sztuce. „Rozrywka dla Każdego” zdobyła wielu czytelników. Nic dziwnego, każdy jej numer na 128 stronach zawiera blisko dwieście różnorodnych zadań, pogrupowanych w pomysłowo dobrane bloki tematyczne.

„Jolki na 102”

Co dwa miesiące do rąk czytelników spragnionych „jolek”, trafia właśnie ten tytuł. A raz w roku fani tego zadania szaradziarskiego mogą kupić „Jolki na Cały Rok”, rocznik, który już po raz drugi trafi do rąk czytelników. Znajdą się w nim „jolki” duże – którym w tym roku „patronują” znani Polacy – i małe, klasyczne i tematyczne.

Pod marką „Rozrywki” każdy znajdzie coś interesującego dla siebie, a zawsze jest to na najwyższym poziomie, oryginalne i niebanalne. Dodatkową zachętą dla niektórych czytelników są atrakcyjne nagrody, wśród których bywały i samochody.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

puella

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »