Rozrywka » Turystyka
Tripsta.pl już rok na polskim rynku
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W krajach środkowo-wschodniej Europy Travelplanet24 pojawił się jako pierwszy na rynku polskim.
–Zdecydowaliśmy się wejść do Polski, ponieważ pomimo silnej konkurencji na rynku usług turystycznych, widzimy tu duży potencjał – mówi Marko Brinkmann z internetowego biura podróży Tripsta.pl.
Tripsta.pl pośredniczy przy zakupie ofert turystycznych. Pierwotnie biuro oferowało rezerwację
i zakup biletów lotniczych zarówno regularnych, jak i tanich przewoźników. Oferta z biegiem czasu została poszerzona o rezerwację i zakup noclegu w hotelach na całym świecie. W bazie znajduje się 100 tyś hoteli dostępnych na całym świecie. Turysta może więc już nie tylko zarezerwować lot, ale także znaleźć odpowiednie miejsce i porównać je z innymi – konkurencyjnymi.
–Ponieważ nasze założenia, co do polskiego rynku, sprawdziły się, nasze plany wiążą się z szybkim rozwojem i pojawieniem się w kolejnych krajach europejskich – mówi Marko Brinkmann z Tripsta.pl.
–W najbliższych 6 miesiącach chcemy zaistnieć w Rosji, Turcji, Ukrainie, Włoszech i na Węgrzech – dodaje.
W międzyczasie Tripsta.pl uruchomiła swoje strony internetowe na kolejnych rynkach europejskich: w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Rumunii. W tym czasie biuro wprowadziło program partnerski dla firm oferujący korzystne warunki dla reklamodawców, a także ułatwiło użytkownikom płatność online, dzięki współpracy z dotpay.
***
Tripsta.pl to internetowe biuro podróży wyspecjalizowane w wyszukiwaniu i rezerwacji biletów lotniczych i hoteli. Serwis należy do firmy Travelplanet24, zarejestrowanej w Grecji i obecnej w krajach Unii Europejskiej od 2005 roku. Na polskim rynku agencja obecna jest od połowy 2010 roku, dzięki uruchomieniu serwisu Tripsta.pl. Travelplanet24 jest również właścicielem stron internetowych Travelplanet24.com, Tripsta.de, Tripsta.co.uk.
Nadesłał:
dotpr
|
Komentarze (0)