Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Tysiące internautów czeka na Noc Spadających Gwiazd 2012. Kulminacja za 5 dni!
Zobacz więcej zdjęć » |
Internauci na portalu społecznościowym facebook gromadzą się już 3 rok z rzędu w ramach akcji „Noc Spadających Gwiazd” celem wspólnego podziwiania nocnego nieba i „poławiania marzeń” - jest ich już 53 000. W ubiegłym roku eventu zgromadził przeszło 200 000 osób czyniąc z wydarzenia jedno z największych w mediach społecznościowych w Polsce.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Siła marzeń
NOC SPADAJĄCYCH GWIAZD to event pełen emocji – koncentruje się na dobrych odczuciach i marzeniach. Gromadzi ogromne pokłady pozytywnej energii. Widać ją w komentarzach 200 000 osób, które wzięły udział w poprzednim roku. Oficjalna NOC SPADAJĄCYCH GWIAZD (Night of Falling Stars) organizowana jest przez agencję spice po raz trzeci. „Do akcji dołączyć mogą wszyscy, którzy mają przynajmniej jedno życzenie do spełnienia i chcą poławiać marzenia z setkami tysięcy innych osób w jedną z najpiękniejszych nocy w roku” – mówi organizator akcji Przemysław Jaczewski, strategy director agencji reklamowej spice.
Liczba „poławiaczy marzeń” dynamicznie rośnie. Każdej doby do NOCY SPADAJĄCYCH GWIAZD dołączają kolejne tysiące osób. Na tydzień przed kulminacyjną nocą jest ich ponad 53 000.
Do wydarzenia można dołączyć na oficjalnej stronie NOCY SPADAJĄCYCH GWIAZD 2012. Więcej informacji o nocnym spektaklu znaleźć można na fanpage’u NOC SPADAJĄCYCH GWIAZD.
Wspaniałe zjawisko na niebie
Spadające gwiazdy to resztki roju perseidów spalających się w atmosferze Ziemi. Meteory, które będzie można obserwować są pozostałościami po komecie, która przelatuje koło naszego globu raz na 2,5 tysiąca lat. Ostatnia jej obecność w pobliżu Ziemi datowana jest na rok 1911. Największą aktywność na niebie będzie można zaobserwować w noc z piątku na sobotę (12.08-13.08.2012). Samo zjawisko będzie można jeszcze oglądać do około 24 sierpnia 2012.
O agencji spice
Spice to agencja reklamowa powstała w 2009 roku, zajmująca się eksperckim consultingiem marketingowym, kreacją i działaniami interactive w social media. Założona została przez Przemysława Jaczewskiego – strategy directora w spice i doświadczonego marketera odpowiedzialnego m.in. za projekty na rzecz grupy L’Oreal Polska czy projekty na rzecz grupy CEDC International – sukces relaunchu i repozycjonowania wódek Soplica do segmentu upper-mainstream z okazji jubileuszu 120 lat istnienia marki.
Nadesłał:
Grzes33
|
Komentarze (0)